Gå til innhold

Fy fader så ensidig dette innlegget til VG er.

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Og hvis de så hadde gjort det? Ville du forsvart deres rett sånn som du forsvarer Israels rett?

Anonymkode: ef6f3...71d

Jeg har ikke forsvart noens rett. Jeg har sagt at slik er det.

Hvis noen hopper ut fra annen etasje så vil de slå seg ganske kraftig. Det betyr ikke at jeg forsvarer gravitasjonen eller mener at det er riktig at vedkommende slår seg ganske kraftig. Det betyr bare at jeg sier at sånn er det.

Anonymkode: 347cd...a5c

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Jeg har ikke forsvart noens rett. Jeg har sagt at slik er det.

Hvis noen hopper ut fra annen etasje så vil de slå seg ganske kraftig. Det betyr ikke at jeg forsvarer gravitasjonen eller mener at det er riktig at vedkommende slår seg ganske kraftig. Det betyr bare at jeg sier at sånn er det.

Du forsvarte Israels rett til å bombe sivile bygg fordi det er «sånn det er». Innlegget til VG er ikke ensidig i det hele tatt.

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Du forsvarte Israels rett til å bombe sivile bygg fordi det er «sånn det er». Innlegget til VG er ikke ensidig i det hele tatt.

Nei, jeg har ikke forsvart Israels rett til å bombe sivile bygg. Jeg har forklart at de har en rett til å gjøre det når militante bruker bygget. Slik er krig. Slik er rettighetene i krig.

Eller innbiller du deg at russerne kan gjemme seg i hus med sivile, skyte der fra mot ukrainerne og så si at ukrainerne er terrorister hvis de skyter tilbake? Palestinerne har samme rett. Men de har ikke samme mulighet.

Ingen har derimot rett til å bruke sivile i seg som mål.

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Nei, jeg har ikke forsvart Israels rett til å bombe sivile bygg. Jeg har forklart at de har en rett til å gjøre det når militante bruker bygget. Slik er krig. Slik er rettighetene i krig.

Eller innbiller du deg at russerne kan gjemme seg i hus med sivile, skyte der fra mot ukrainerne og så si at ukrainerne er terrorister hvis de skyter tilbake? Palestinerne har samme rett. Men de har ikke samme mulighet.

Ingen har derimot rett til å bruke sivile i seg som mål.

Joda. Du mener det er feil at denne retten ikke er med i artikkelen, og derfor er den ensidig. Du bruker den retten som argument for at Israel gjør det de gjør. Du bruker denne retten og overfører den til en helt annen krig med helt andre premisser. Du forsvarer den.

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Joda. Du mener det er feil at denne retten ikke er med i artikkelen, og derfor er den ensidig. Du bruker den retten som argument for at Israel gjør det de gjør. Du bruker denne retten og overfører den til en helt annen krig med helt andre premisser. Du forsvarer den.

Nei, jeg bemerket at den retten finnes og at Israel har den retten, like meget som alle andre. Jeg bemerket også at det ikke er nevnt i artikkelen, ja. Det er nevnt at sivile dør, men ikke hvorfor sivile dør.

Annonse

Flott at flere tar avstand fra angrep på sivile!

Regeringen sætter udviklingsstøtte til palæstinensere på pause
Udviklingsministeriet vil gennemgå støtte til palæstinenserne for at undgå indirekte støtte til angreb.

Regeringen har tirsdag besluttet at sætte udviklingsstøtten til palæstinenserne på pause, oplyser udviklingsminister Dan Jørgensen (S) til Ritzau.

Beslutningen er truffet efter et møde mellem regeringspartierne tirsdag formiddag.

Samtidig igangsættes et arbejde med at gennemgå støtten i detaljer med det formål at sikre, at ingen danske midler går indirekte til støtte af angreb på Israel.
https://www.berlingske.dk/politik/regeringen-saetter-udviklingsstoette-til-palaestinensere-paa-pause

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...