Gå til innhold

Sur kompis

Anbefalte innlegg

Jeg sa han kunne ta med seg den nye dama si til min fest 2 uker siden og nå i denne helg er bursdagsfesten min hos min kjæreste, han kompisen min har vert veldig gira på å få ta henne med, til og med spurte om jeg skulle ha bursdagsfest, da ville han gjerne komme med dama også.

vel før bursdagsfesten min tenkte jeg ikke så mye på det, tenkte at å bli kjent med flere jenter hørtes bare kjekt ut😊men da tok jeg feil.. hun dama hans skulle bare sitte og snakke og ta selfies med min bestevenninne.. de kjente ikke hverandre fra før, men hun likte nok min bestevenninne veldig godt. Vi var de eneste jentene 3, og 4 gutter. Jeg prøvde å inkludere meg i samtalen, men da ga denne jenta meg den kalde skulderen. Meg skulle hun ikke ha noe med å gjøre😒 og har ikke gjort noe får å få denne kalde oppførselen fra henne..

Nå vil jeg faktisk ikke ha denne dama i min bursdagsfeiring! Får å føle meg drit i min egen bursdag er ikke fristende! 
jeg skrev dette til min kompis

»hei! Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal si dette og det er ikke veldig enkelt for meg og si, men jeg føler ikke jeg kom så godt overens med kjæresten din som jeg trodde jeg skulle gjøre, vil veldig holde min bursdagsfeiring med mine nærmeste venner, men du må gjerne komme!» 

vet ikke om dette var så mye bedre å si.. kanskje jeg kunne ha sagt det på en  bedre måte? Jeg har ikke lagt han til i min bursdags gruppe chat pga damen hans. Da han hadde veldig lyst å ta henne med før jeg sa jeg skulle ha noe bursdagsfest. Jeg føler bare ikke får å ha denne kvinnen i min egen bursdag.. jeg vil si jeg prøvde å bli kjent med denne kvinnen men det var ikke noe lett..

sorry for noen skrivefeil prøver mitt beste.

ville lage ny tråd pga nebbete kommentarer i sist og det orker jeg ikke. Vis du ikke har noe bedre å si la være men vis du har selv opplevd samme så gjerne si. 

Anonymkode: 027eb...212

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443338-sur-kompis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Selvsagt inviterer du begge. Man deler ikke opp par. 

Anonymkode: 91124...86f

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Å invitere kjærester og partnere er en selvfølge for voksne folk, selv om ikke kjemien er den beste.

Anonymkode: fb2f8...bbd

Men bursdagen min handler jo ikke om dama hans, jeg vet ikke hva jeg skal si om kjemien. Men om kjemien mellom meg og dama hans var dårlig hvorfor skulle jeg ville feire sammen med en person som sikkert ikke liker meg og overser meg?  
er det bare meg som synes at iallfall på bursdagen ens kan man få lov å være litt ego?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443338-sur-kompis/#findComment-150016566
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Men bursdagen min handler jo ikke om dama hans, jeg vet ikke hva jeg skal si om kjemien. Men om kjemien mellom meg og dama hans var dårlig hvorfor skulle jeg ville feire sammen med en person som sikkert ikke liker meg og overser meg?  
er det bare meg som synes at iallfall på bursdagen ens kan man få lov å være litt ego?

Om man er over ti år så tåler man å være sammen med folk man ikke ‘elsker’. At man skal bli spesielt hensyntatt på bursdagen gjelder for skolebarn. Som voksen ber man ikke ene halvdelen av et par så lenge hun ikke var ufin eller ubehagelig. At hun tok selfie med din venninne er ikke nok. Da bør du i såfall ikke invitere venninnen din heller, hun var jo med på dette. 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443338-sur-kompis/#findComment-150016567
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Om man er over ti år så tåler man å være sammen med folk man ikke ‘elsker’. At man skal bli spesielt hensyntatt på bursdagen gjelder for skolebarn. Som voksen ber man ikke ene halvdelen av et par så lenge hun ikke var ufin eller ubehagelig. At hun tok selfie med din venninne er ikke nok. Da bør du i såfall ikke invitere venninnen din heller, hun var jo med på dette. 

Støtter denne 100%

Anonymkode: 9f465...d7a

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443338-sur-kompis/#findComment-150016569
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...