Gå til innhold

Har mannen rett i at jeg er overbeskyttende?

Anbefalte innlegg

Vår 16 åring er på kino i byen nå.
Når filmen er ferdig må han vente opptil 45 minutter på bussen hjem da det kun er timesrute i helgene.
Han er kjent i byen da han går på videregående der.

Jeg stoler på gutten vår, men det har vært en del ungdomsgjenger i området rundt tog- og buss sentralen som blant annet har ranet en del andre ungdommer på hans alder. Jeg ønsker derfor ikke at han skal måtte vente der så lenge, og har avtalt at jeg henter han utenfor kinoen når filmen er ferdig.

Mannen mener jeg er overbeskyttende, og så lenge han bare passer på så vil han klare seg helt fint.

Hva hadde dere gjort?

Ja, jeg kommer til å hente uavhengig av hva dere svarer siden det er det jeg har avtalt med gutten

Anonymkode: f2f8e...a18

Fortsetter under...

Jeg hadde hentet.

Koster meg veldig lite å hente, og det er koselig med disse stundene i bil med tenåringene våre, så det gjør jeg med glede.

Mine klarer seg stort sett selv, og kommer seg hit og tid ved hjelp av kollektiv, elektrisk sparkesykke, lett motorsykkel og bil, men noen ganger passer det greiest at jeg henter, og da gjør jeg det.

Anonymkode: 5cb38...29c

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Når filmen er ferdig må han vente opptil 45 minutter på bussen hjem da det kun er timesrute i helgene.

Jeg stoler på gutten vår, men det har vært en del ungdomsgjenger i området rundt tog- og buss sentralen som blant annet har ranet en del andre ungdommer på hans alder. Jeg ønsker derfor ikke at han skal måtte vente der så lenge, og har avtalt at jeg henter han utenfor kinoen når filmen er ferdig.

Mannen mener jeg er overbeskyttende, og så lenge han bare passer på så vil han klare seg helt fint.

Hva hadde dere gjort?

Ja, jeg kommer til å hente uavhengig av hva dere svarer siden det er det jeg har avtalt med gutten

Når var filmen ferdig? 

Anonymkode: 84848...c86

Annonse

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Du er kanskje litt overbeskyttende. 

Ok, har bare vært en del skriverier i lokalavisen den siste tiden om ungdomsgjenger som blant annet raner andre ungdom der den siste tiden.
Hadde det ikke vært for det hadde han tatt bussen

HI

Hadde og hentet. Tror det skal mye mer til enn det for å være overbeskyttende. Hentestundene i bil er for meg en fin anledning til å prate litt med tenåringen, når hun vil det( 15 år). Som nevnt lengre opp i tråden og

Anonymkode: 4e9e3...f42

Annonse

Hadde gjerne hentet, og det til og med bare for å være grei.

Hadde gjerne hentet en sønn på 35 også, bare fordi det er hyggelig å vise omsorg for dem rundt meg. Eller mannen. Eller en far. Da slipper noen å vente i 45 min i kjølig høstluft. Har ikke noe med å være overbeskyttende å gjøre. 

Anonymkode: 7585c...c6a

Jeg er snart 40 og ville ikke hengt på busstasjon på kveldstid så lenge. Her for ett par uker siden var det en gjeng på 13-16 år som trua ett foreldrepar. Mannen min ble banka opp av noen 17 åringer når eldste hadde bursdag. Så nei. Du er ikke overbeskyttende 

Anonymkode: 4bbc6...b68

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ok, har bare vært en del skriverier i lokalavisen den siste tiden om ungdomsgjenger som blant annet raner andre ungdom der den siste tiden.
Hadde det ikke vært for det hadde han tatt bussen

HI

Drammen?

Anonymkode: b6524...8b8

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hva hadde dere gjort?

Jeg hadde hentet sønnen. Uten tvil. 

Ja, han er i stand til å vente 45 min. 

Men hva er vitsen? 

Dere får tid sammen, og han blir ikke utsatt for disse gjengene. 

Det er mye sånt her i byen også. 😔

Anonymkode: 14308...acb

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Du er kanskje litt overbeskyttende. 

Hallo... Alle vet at 21 ikke er sent da. Handler ikke om det. 

Dritt ungdom som plager andre er ute på kvelden fra 18-.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde hentet og har gjort det ett par ganger ved sene kinobesøk. Her er både faren og jeg enige om å hente. 

Anonymkode: a9a13...c28

Jeg hadde hentet selvom mannen ikke var enig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...