Gå til innhold

Kan jeg bruke Ashwagandha og wellbutrin sammen?

Anbefalte innlegg

Jeg har laveste dose av wellbutrin å legen ønsker ikke å øke dosen,han mener det ikke er nødvendig. Men de siste dagene har slitt veldig med angst og er veldig urolig i kroppen. Har lest at Ashwagandha fra helsekost skal hjelpe mot angst. Men kan disse to kombineres?

Anonymkode: 49a6e...415

Fortsetter under...

Å kan legevakten fornye en resept jeg har på stilnoct? Jeg har fått det i over 1 år nå så er ikke sånn at de er ny for meg. Angsten er ofte verst om natten så hadde virkelig trengt noe som hjelper meg med slappe helt av og som hjelper meg til å klare å sove.

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Å kan legevakten fornye en resept jeg har på stilnoct? Jeg har fått det i over 1 år nå så er ikke sånn at de er ny for meg. Angsten er ofte verst om natten så hadde virkelig trengt noe som hjelper meg med slappe helt av og som hjelper meg til å klare å sove.

Du må passe bedre på at resepten på stilnoct ikke går tom. Tviler på at legevakta fornyer. 

Anonymkode: 6bb3a...d17

Nå ordnet det seg faktisk! Legen har fornyet resepten nå ikveld,hadde bare ikke sett det for får ikke varsel når legen har sendt melding. Å det er ett søndagsåpent apotek en time unna der jeg bor,så da får jeg hentet ut stilnoct imorgen.

Er det vanlig at leger jobber i helger og om kvelden? Ble litt nygjerrig. Trodde jo at de bare jobbet på hverdager.

Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Nå ordnet det seg faktisk! Legen har fornyet resepten nå ikveld,hadde bare ikke sett det for får ikke varsel når legen har sendt melding. Å det er ett søndagsåpent apotek en time unna der jeg bor,så da får jeg hentet ut stilnoct imorgen.

Er det vanlig at leger jobber i helger og om kvelden? Ble litt nygjerrig. Trodde jo at de bare jobbet på hverdager.

De har vanvittige arbeidsuke for å holde hodet over vann.

Anonymkode: cbc02...865

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...