Gå til innhold

Hadde dere blitt glad for Durance vaskemiddel i julegave?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Himmel og hav skrev (På 7.10.2023 den 22.19):

Det kommer jo helt an på interessene til damene. I min venninnegjeng hadde det vært alt fra tennstål og tarp til gavekort hos neglesalong. Om du er ute etter en one size fits all, så kanskje en lokal ost og ostekniver eller ei god bok, god vin, god sjokolade?

De tingene du ramser opp er jo ikke noe for alle 😳 

Ost? Bok? Vin? Sjokolade? 

Kjenner mange som ikke leser bøker, noen som ikke liker ost (annet enn Kremost når vi har jentekveld), mange er avholds eller drikker lite for tiden (en fin trend som forhåpentligvis fortsetter).

Anonymkode: 74fdf...d7b

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Kjenner mange som ikke leser bøker, noen som ikke liker ost (annet enn Kremost når vi har jentekveld), mange er avholds eller drikker lite for tiden (en fin trend som forhåpentligvis fortsetter).

Men at dere er dølle er jo ikke HH sin feil? Eller spesielt relevant for noen andre i det hele tatt?

Anonymkode: 76d28...bb4

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg regner jo med at HI kjenner venninnene sine så godt at hun ikke kjøper vin til avholdsfolk. Kom med dine glimrende forslag da. Kanskje du kan inspirere flere som sliter med julegaver til venninnegjengen. Jeg kjenner nemlig ingen som hverken leser bøker eller spiser ost eller sjokolade. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...