Gå til innhold

Hadde dere blitt glad for Durance vaskemiddel i julegave?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vaskemiddel i julegave?

Det er noe av det merkeligste jeg har hørt, for et rart påfunn... Regner med dette er bare kødd, men jeg bruker ikke vaskepulver, jeg har vaskemaskin fra miele med innebygd vaskemiddel.

Anonymkode: b00a4...b39

Annonse

Det er noe sånt svigerinnen min kunne kjøpt fordi hun kjøper gaver bare for å kjøpe noe. Hun kunne gitt oss det fordi det var en gave selv om hun vet godt at vi aldri bruker parfymerte vaskemidler. Og så kunne jeg levert det til bruktbutikken etter en stund..

jeg kjenner ikke til Durance spesifikt, men nei, jeg hadde ikke likt å få vaskeprodukter i julegave. Det har jeg fått en gang før, det ligger fremdeles ubrukt i pakningen sin.

Anonymkode: 682c2...488

Annonse

Jeg hadde nok tenkt at det var en spøk om noen ga meg vaskemiddel i julegave og så leita flaska eller esken rundt etter et eller annet som sa "Haha, nå gikk du fem på". Når det er sagt så bruker vi ikke parfymerte vaskemidler så den hadde blitt donert til noen. Er det noe spesielt med Durance? Tror aldri jeg har hørt om det:

Himmel og hav skrev (25 minutter siden):

Jeg hadde nok tenkt at det var en spøk om noen ga meg vaskemiddel i julegave og så leita flaska eller esken rundt etter et eller annet som sa "Haha, nå gikk du fem på". Når det er sagt så bruker vi ikke parfymerte vaskemidler så den hadde blitt donert til noen. Er det noe spesielt med Durance? Tror aldri jeg har hørt om det:

Det selges i interiørbutikker og litt finere klesbutikker og på nett. Men tror jeg dropper det da, basert på svarene her. Andre forslag til damer i 40-årene? 

https://www.multitrend.no/durance-vaskemiddel-cotton-flower-1l/cat-p/c/p1500034088?gclid=EAIaIQobChMI4Luh5d3kgQMVUYtoCR3JnwnkEAQYAyABEgJmefD_BwE

Anonymkode: 14f57...62c

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det selges i interiørbutikker og litt finere klesbutikker og på nett. Men tror jeg dropper det da, basert på svarene her. Andre forslag til damer i 40-årene? 

https://www.multitrend.no/durance-vaskemiddel-cotton-flower-1l/cat-p/c/p1500034088?gclid=EAIaIQobChMI4Luh5d3kgQMVUYtoCR3JnwnkEAQYAyABEgJmefD_BwE

Anonymkode: 14f57...62c

Det kommer jo helt an på interessene til damene. I min venninnegjeng hadde det vært alt fra tennstål og tarp til gavekort hos neglesalong. Om du er ute etter en one size fits all, så kanskje en lokal ost og ostekniver eller ei god bok, god vin, god sjokolade?

Himmel og hav skrev (6 minutter siden):

Det kommer jo helt an på interessene til damene. I min venninnegjeng hadde det vært alt fra tennstål og tarp til gavekort hos neglesalong. Om du er ute etter en one size fits all, så kanskje en lokal ost og ostekniver eller ei god bok, god vin, god sjokolade?

Støtter denne!

Anonymkode: 46e24...c77

Jeg liker durance, synes det lukter godt. Hadde blitt glad, for det er ikke et merke jeg tar meg råd til så ofte. Men kjenner jo mange som ikke bruker vaskemiddel med parfyme, så du må ihvertfall vite om de tåler det.

Anonymkode: dff3f...3cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...