Gå til innhold

Er det flere som lever uten kjærlighet og sex?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (På 8.10.2023 den 14.00):

Du er nok ikke så god i senga du heller. At han har liten pikk er i bare han sitt problem. Hørt om knipeøvelser? 

Anonymkode: 5d3cd...b14

Haha på seg selv kjenner man andre? Kjipt å kaste en sossiss i en tunnell, håper det ordner seg for deg 😂 

Anonymkode: 1dc3d...296

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Haha på seg selv kjenner man andre? Kjipt å kaste en sossiss i en tunnell, håper det ordner seg for deg 😂 

Ble du krenket? Begynn med knipeøvelser du. 

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Var vel heller du som ble krenka av hele posten min 😂 ikke lett å føle seg truffet

Hadde en levende drøm i natt om at jeg møtte noen som forelsket seg i meg. Den følelsen sitter i. Jeg kan ikke gjenkalle hvem mannen var, men husker følelsen av han.

Sånne drømmer gjør det vanskeligere å leve uten slike følelser. 

HI

Anonymkode: 9fdbc...54b

Anonym bruker skrev (På 10.10.2023 den 18.45):

Det finnes ingen knipeøvelser i verden som kan kompensere for en liten penis som i tillegg ikke brukes riktig.

Det finnes faktisk menn som er elendige i senga. Jeg vet dere menn liker å leve i den villfarelse at dere er Guds gave til kvinnen, men dere er sjeldent det.

Og jaaadaaaahhhh, det finnes kvinner som er kjedelige i senga og, så ikke få fullstendig krenkekramper her nå.

Anonymkode: 96769...1ca

Anonym bruker skrev (På 8.10.2023 den 14.00):

Du er nok ikke så god i senga du heller. At han har liten pikk er i bare han sitt problem. Hørt om knipeøvelser? 

Knipeøvelser kan gjøre skjeden mer trent, men ikke endre dens grunnleggende form, altså. Kvinner kan like lite som menn endre på kroppen sin, det er ikke noens skyld om noe er for stort eller for lite.

Og poenget var vel heller ikke at pikkens størrelse var hans ansvar, men at hun ikke opplever nytelse med den størrelsen han har. Det kan da ingen kreve av henne heller. 

Anonymkode: f24a5...2ef

Annonse

Ja, og savner det skikkelig. Bare vennskap igjen. Hun har helt andre interesser enn meg, og har alltid hatt mindre lyst enn meg. Nå orker jeg ikke lenger ta initiativ. Hun har aldri tatt initiativ, jeg har alltid vært pådriver, og har i dag minst dobbelt så mye lyst som henne. Vi er begge over 50. Så nå har jeg funnet en annen. Trist da jeg ønsker å oppleve intimitet med hun jeg er forpliktet til. Den andre er helt besatt av meg, og mye yngre, og helt vill sammenlignet med kona. Jeg elsker henne virkelig, men tenker at jeg er for gammel til all denne lidenskapen, selv om jeg har den i meg. Jeg hater kona for å ikke skjønne at hun fremdeles er kvinne for meg. Har ikke fnugg av dårlig samvittighet. Lidenskapen er en alt for viktig del av meg. Vet ikke hva jeg skal gjøre egentlig.

Anonymkode: d9da1...78b

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Ja, og savner det skikkelig. Bare vennskap igjen. Hun har helt andre interesser enn meg, og har alltid hatt mindre lyst enn meg. Nå orker jeg ikke lenger ta initiativ. Hun har aldri tatt initiativ, jeg har alltid vært pådriver, og har i dag minst dobbelt så mye lyst som henne. Vi er begge over 50. Så nå har jeg funnet en annen. Trist da jeg ønsker å oppleve intimitet med hun jeg er forpliktet til. Den andre er helt besatt av meg, og mye yngre, og helt vill sammenlignet med kona. Jeg elsker henne virkelig, men tenker at jeg er for gammel til all denne lidenskapen, selv om jeg har den i meg. Jeg hater kona for å ikke skjønne at hun fremdeles er kvinne for meg. Har ikke fnugg av dårlig samvittighet. Lidenskapen er en alt for viktig del av meg. Vet ikke hva jeg skal gjøre egentlig.

Anonymkode: d9da1...78b

Hvorfor antar du at det handler om at hun ikke skjønner at hun «fremdeles er kvinne for deg»? Det er sikkert ikke mer komplisert enn at du ikke gjør henne kåt lenger. Hun knuller sikkert en annen hun og. Å kunne ha sex med andre er jo win-win for dere begge, når dere av uante og for meg mystiske grunner fremdeles insisterer å være sammen.

Anonymkode: 96769...1ca

Anonym bruker skrev (På 7.10.2023 den 12.20):

Singel, alene, null sex og null kjærlighet, dog masse onani. Mange venner. Helt topp. Kvinne i førtiårene. 

Det samme her! Lysten på menn er likevel ikke blitt mindre. Men tilfredsstiller meg selv ved onani og Bellesa, eller tilsvarende!

Anonymkode: d6d45...960

Anonym bruker skrev (På 8.10.2023 den 2.43):

Har en mann jeg har kjærlighet og nærhet med, men sexen er ikke bra. Enn så glad jeg er i han, er han forferdelig dårlig i senga. Han har for liten tiss til å tilfredsstille meg orntlig, fordi han ikke klarer bruke den rett til tross for at jeg sier hva jeg vil ha. Han har også et særdeles mindre behov enn meg, og hater å planlegge når vi kan kose oss. (Noe som hadde gjort ting lettere grunnet unger og fordi han alltid er for sliten om kvelden). Ikke liker han at jeg sier jeg vil ha han heller, da fpr han ikke lyst. Så det er fryktelig frustrerende for meg, og jeg blir rett og slett lei meg av å tenke på at jeg må leve med et dårlig sexliv resten av livet mitt.

Jeg er vel i den motsatte enden. Min mann tenker ikke på annet enn sex. Må ha meg hver dag . Som en hingst! Og har en tiss langt over snittet. Alt dette er for mye for meg selv om jeg og er glad i menn og sex. Klart det og er flott og opphissende å se på en mann med stor tiss, men å ha den hver dag blir for mye! Altfor mye!

Anonymkode: d6d45...960

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...