Gå til innhold

Det er sjelden jeg skjønner tanken bak angrep

Anbefalte innlegg

Men jeg skjønner godt at nok er nok for palestinerne! Dessverre er de underlegne mtp militære ressurser og kommer til å tape, og resultatet blir verre for mannen i gata. Hvordan noen kan støtte Israels okkupasjon kan jeg aldri forstå. 

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/dwedr1/minst-to-skadd-i-rakettangrep-mot-israel-hamas-varsler-tale

Anonymkode: 6932b...fdf

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Men jeg skjønner godt at nok er nok for palestinerne! Dessverre er de underlegne mtp militære ressurser og kommer til å tape, og resultatet blir verre for mannen i gata. Hvordan noen kan støtte Israels okkupasjon kan jeg aldri forstå. 

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/dwedr1/minst-to-skadd-i-rakettangrep-mot-israel-hamas-varsler-tale

Anonymkode: 6932b...fdf

Det er visst oppe og vedtatt at man ikke kan kritisere Israel for noe i vesten. De som kritiserer Israel for så hatten passer. 

Anonymkode: bb42a...570

Jeg er helt enig. Det ble gjort stor feil da de ville gi jødene eget land etter krigen. På grunn av verdens kollektive dårlige samvittighet og skamfølelse, som forøvrig var helt på sin plass, så ble palestinerne mfl glemt og også "ofret".

Jeg tror dette er en feil som dessverre ikke vil bli rettet helt opp,eller innrømmet fra de ansvarlige ,for den er for stor med for alvorlige konsekvenser til at noen vil og kan ta ansvar for det. Dessuten har jøder stor finansiell og økonomisk makt. Og dermed også politisk. De er sterke mennesker med store evner innen buisness. Og buisness styrer nok verden. 

Endret av ReneRene
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det er visst oppe og vedtatt at man ikke kan kritisere Israel for noe i vesten. De som kritiserer Israel for så hatten passer. 

Anonymkode: bb42a...570

Money money money!!! Det er en nok hovedgrunnen. Selv Saudi Arabia har begynt å samarbeide med Israel. 

Anonymkode: 80979...a9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...