Gå til innhold

Synes dere dette er litt spesielt?

Anbefalte innlegg

Sommerkroppen 2029 skrev (15 minutter siden):

Den der holder ikke. Har aldri hørt maken til opplegg. Synes du det er helt ok om venninna di holder sitt bursdagsselskap på din fødselsdag, selv om hun ikke fyller år før om flere måneder? Det er beyond spesielt altså. Ingen kommer fra sånt med æren i behold! 

Ja, det er helt greit for meg. Jeg feirer ikke min egen bursdag og synes ikke det er en stor begivenhet. Den dagen kan jeg fint dele med andre. Dersom jeg skulle ha feiret, kunne det like gjerne ha skjedd helgen etter selve dagen. Hvilken rolle spiller det? 

Anonymkode: 8b1b1...f71

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ja, det er helt greit for meg. Jeg feirer ikke min egen bursdag og synes ikke det er en stor begivenhet. Den dagen kan jeg fint dele med andre. Dersom jeg skulle ha feiret, kunne det like gjerne ha skjedd helgen etter selve dagen. Hvilken rolle spiller det? 

Anonymkode: 8b1b1...f71

Nei du om det. Jeg synes iallefall det er veldig spesielt. 

Endret av Sommerkroppen 2029
Sommerkroppen 2029 skrev (7 timer siden):

Den der holder ikke. Har aldri hørt maken til opplegg. Synes du det er helt ok om venninna di holder sitt bursdagsselskap på din fødselsdag, selv om hun ikke fyller år før om flere måneder? Det er beyond spesielt altså. Ingen kommer fra sånt med æren i behold! 

Jeg forventer ikke at annet enn mine aller nærmeste venninner holder orden på akkurat når jeg har bursdag og hadde ikke blitt overasket om de inviterte til noe den dagen hvis jeg ikke hadde kommet med en konkret invitasjon først.

Anonymkode: 2ff2b...8f6

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg forventer ikke at annet enn mine aller nærmeste venninner holder orden på akkurat når jeg har bursdag og hadde ikke blitt overasket om de inviterte til noe den dagen hvis jeg ikke hadde kommet med en konkret invitasjon først.

Men denne venninnen visste godt hva hun gjorde. 

Anonymkode: eee23...61b

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Nå var jo venninna mi veldig klar over dette. Og som jeg har skrevet, så fortalte en annen venninne meg at hun hadde foreslått for henne å spørre meg først siden jeg hadde bursdag da. Det gjorde hun ikke. Men altså, jeg går jo i selskapet hennes. Det som blir litt kleint er at folk kommer til å kommentere dette. Blir direkte pinlig. 

Anonymkode: d3ce2...2a1

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Nå var jo venninna mi veldig klar over dette. Og som jeg har skrevet, så fortalte en annen venninne meg at hun hadde foreslått for henne å spørre meg først siden jeg hadde bursdag da. Det gjorde hun ikke. Men altså, jeg går jo i selskapet hennes. Det som blir litt kleint er at folk kommer til å kommentere dette. Blir direkte pinlig. 

Du spurte om dere skulle feire sammen. Har du sagt hva du mener om at hun har valgt akkurat denne dagen?

Anonymkode: de068...31f

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du spurte om dere skulle feire sammen. Har du sagt hva du mener om at hun har valgt akkurat denne dagen?

Anonymkode: de068...31f

Hun ville jo ikke feire sammen. Jeg har ikke sagt noe. Hun får bare kjøre på. Men det er hun selv det blir pinlig for, og det synes jeg er så merkelig at hun ikke tenker på

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Pinlig for HENNE ja, ikke for deg! Og det er jammen til pass for henne!!

Anonymkode: e84b0...6d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...