Gå til innhold

Ødelegger en invitasjon helgen?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Men hvorfor er det verre å prioritere hytta enn idretten? Akkurat som at du er noe bedre som forelder som prioriterer idretten fremfor bursdag.

Anonymkode: dbec0...017

Fordi idretten er jo en forpliktelse. Hytta er jo ikke det. Jeg har da ikke prøvd å fremstå som bedre enn noen. Jeg deler mitt synspunkt. 

Anonymkode: 9a886...3f8

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Siden du er lege, så har du sikkert tresifret IQ.

Da skjønte du sikkert ordet "generelt". 

Anonymkode: d9a6e...560

Så i dag er vi i drittsekk-humør... 

Anonymkode: 0edaa...d2c

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Så i dag er vi i drittsekk-humør... 

Anonymkode: 0edaa...d2c

Nei, vi bare gidder ikke "jamen dersomatte hvisomatte skjærtorsdag faller på langfredag, hvilken salme skal vi synge da?" når vi allerede har tatt forbehold gjennom ordbruken. GENERELT kan vi gjøre det ene, UNNTAKSVIS det andre. 

Velbekomme.

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Dette. Det er ikke obligatorisk oppmøte, verken i bursdag eller på trening.

På trening kan det faktisk være obligatorisk oppmøte, spesielt de som skal delta i NM og slikt.

Anonymkode: f8903...f83

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Jeg er motsatt. Ukedagene er så travle og det er så mange treninger at jeg syns det er mye bedre med bursdag i helgene. Ingen MÅ på hytten hver og ungene er uansett viktigere enn hytta. 

Anonymkode: 36e28...f8f

Jeg også, så har visst noe kjekt å gjøre den helgen 😊

Anonymkode: 2ae79...e58

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

På trening kan det faktisk være obligatorisk oppmøte, spesielt de som skal delta i NM og slikt.

Man deltar ikke i NM så ofte i barneskolealder altså, er vel da det er bursdager. Og hvis man skal være med i NM den ene gangen går vel det fint.

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Man deltar ikke i NM så ofte i barneskolealder altså, er vel da det er bursdager. Og hvis man skal være med i NM den ene gangen går vel det fint.

Siden det er ut fra mitt svar dette kommer kan jeg si at hun deltok to ganger i året i NM og flere ganger i nasjonale uttakskonkurranser. På ungdomskolen hadde alle timene i hallen endelig gitt uttelling og hun ble tatt ut på landslag og kvalifiserte seg til VM. Så målet ble nådd, men veldig mange bursdager måtte vike på veien.  

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Siden det er ut fra mitt svar dette kommer kan jeg si at hun deltok to ganger i året i NM og flere ganger i nasjonale uttakskonkurranser. På ungdomskolen hadde alle timene i hallen endelig gitt uttelling og hun ble tatt ut på landslag og kvalifiserte seg til VM. Så målet ble nådd, men veldig mange bursdager måtte vike på veien.  

Samme her, i Cheerleading. Og NM begynte allerede i 11 års alderen. 

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Det er altså ikke barnets viktighet som settes opp mot hyttas viktighet her…

Det er i hvilken grad en to-timers barnebursdag er viktigere enn familiehelg på hytta.

Anonymkode: 72d43...9c1

Da er en en to timers bursdag mye viktigere. 😊

Anonymkode: 3c25a...063

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...