Gå til innhold

Kan desse brukes i England nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ta med et sånt plastkort med chip i. Visakort har jeg hørt moderne mennesker kalle det 😉😜

Fra spøk til alvor: jeg er i England hvert år, har familie flere steder i England. Aldri noe problem å plippe visakortet overalt.

Anonymkode: a021c...f5f

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ta med et sånt plastkort med chip i. Visakort har jeg hørt moderne mennesker kalle det 😉😜

Fra spøk til alvor: jeg er i England hvert år, har familie flere steder i England. Aldri noe problem å plippe visakortet overalt.

Anonymkode: a021c...f5f

Jada, hadde ikke tenkt å ta i penger, men desse har ligget her hjemme noen år og tenkte det var greit å bruke de 🙈

Anonymkode: ac502...f8c

Annonse

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Det der er ikke pund... 

Anonymkode: 96467...1c2

Kan jeg bruke euro i London?

Nasjonal valuta

Euro kan også benyttes. Sedler: £ 5, 10, 20, 50 og 100. Mynter: 1, 2, 5, 10, 20, 50 pence og 1 pund. Skal man veksle norske penger eller heve sjekker bør du bruke banker.

Dette stod når jeg googla.HI

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Nasjonal valuta

Euro kan også benyttes. Sedler: £ 5, 10, 20, 50 og 100. Mynter: 1, 2, 5, 10, 20, 50 pence og 1 pund. Skal man veksle norske penger eller heve sjekker bør du bruke banker.

Nå er de ikke en del av EU lenger, så det ville egentlig forundre meg om de tar Euro. De veier jo ikke stort, så det er jo bare å ta de med og prøve seg fram. 

Anonymkode: af15f...0d9

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Nasjonal valuta

Du vil få trøbbel alle mindre steder.

Anonymkode: 65400...a6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...