Gå til innhold

Hva gledet deg sist?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Vet ikke glede, med hadde en kunde som sa at det alltid var så hyggelig å komme i butikken her. Var ihvertfall hyggelig å høre. 

Lastet ned Storytel så skal høre lydbok. 

Anonymkode: 4db17...0fe

Sånt er så koselig, fremmede som gir positiv tilbakemelding er gull!

Hva har du tenkt å høre på Storytel?

Fortsetter under...

sug lut skrev (8 minutter siden):

Sånt er så koselig, fremmede som gir positiv tilbakemelding er gull!

Hva har du tenkt å høre på Storytel?

Ja, det var veldig koselig å høre. 

Vet ikke enda. Har du noe å anbefale der? 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det var veldig koselig å høre. 

Vet ikke enda. Har du noe å anbefale der? 

Nei, jeg aner ikke hva som finnes der, jeg hører ikke på lydbok. Men det er sikkert noen her som har gode tips til deg, om du antyder hva du liker? Dramatikk, humor, romantikk, krim, spenning, familiesagaer...?

sug lut skrev (5 minutter siden):

Nei, jeg aner ikke hva som finnes der, jeg hører ikke på lydbok. Men det er sikkert noen her som har gode tips til deg, om du antyder hva du liker? Dramatikk, humor, romantikk, krim, spenning, familiesagaer...?

Takk. Kanskje noen har noen tips om hva som er verdt å høre. Hadde vært kjekt med noe humor eller spenning gjerne. 

Annonse

Jeg gleder meg over at sønnen min på 14 ikke bare overlevde i går da han ble påkjørt av en bil mens han syklet, men at han er helt uskadt. Jeg satt på legevakta i går med marerittvisjoner om hodeskader, hjerneskader og handikapp, og det å gå ut i høstsola mange timer etter med en uskadt gutt som gikk på sine egne to ben (litt skjelven, men glad og seg selv) er en glede jeg ikke kommer til å glemme med det første. 

Utrolig hvor smått alt annet virker nå, alle de problemene som virket store i går. De er ikke-eksisterende, når jeg vet at jeg kunne ha sittet ved en sykeseng i dette øyeblikket og ikke visst om jeg noensinne hadde fått gutten min tilbake som han var. Eller i det hele tatt. 

Så ja, i dag har jeg mye å glede meg over. 

Anonymkode: ba9cc...326

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Jeg gleder meg over at sønnen min på 14 ikke bare overlevde i går da han ble påkjørt av en bil mens han syklet, men at han er helt uskadt. Jeg satt på legevakta i går med marerittvisjoner om hodeskader, hjerneskader og handikapp, og det å gå ut i høstsola mange timer etter med en uskadt gutt som gikk på sine egne to ben (litt skjelven, men glad og seg selv) er en glede jeg ikke kommer til å glemme med det første. 

Utrolig hvor smått alt annet virker nå, alle de problemene som virket store i går. De er ikke-eksisterende, når jeg vet at jeg kunne ha sittet ved en sykeseng i dette øyeblikket og ikke visst om jeg noensinne hadde fått gutten min tilbake som han var. Eller i det hele tatt. 

Så ja, i dag har jeg mye å glede meg over. 

Anonymkode: ba9cc...326

Godt det gikk fint med sønnen din ❤️

Hver morgen gleder jeg meg over at vi la varmekabler i gulvet da vi pusset opp kjøkkenet i sommer. Etter mange år med iskaldt kjøkken på høst og vinter går jeg nå barfot på et varmt gulv hver morgen.

Det er luksus🥰

Så gleder jeg meg til å starte på en ny jobb jeg har stor tro på denne høsten, og til mørke høstkvelder med fyr i peisen♥️

Annonse

Jeg er blitt kjempe flink på å glede meg over ting, både store og små. Men jeg måtte øve på det. I en tung periode av liver mitt skrev jeg ned 3 ting jeg var glad for hver eneste dag. Fikk ungene mine også med på det. I begynnelsen var det skikkelig banalt og føltes kleint, men så ble det en stund på dagen vi skikkelig satte pris på. Den jobben som var så tung gir meg masse glede nå når livet er litt lysere.

Her er gårsdagens liste:

1. Koselig tekstmelding fra en venn der det kun sto " Ha en fortreffelig fredag"

2. En kollega takket meg for en god jobb jeg hadde gjort.

3. Tok den lengste bussruten hjem og hørte på lydbok (Har begynt på serien De syv søstre)

4. Datter hadde LYST å være sammen med meg på kvelden

Anonymkode: dc78e...ea0

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er blitt kjempe flink på å glede meg over ting, både store og små. Men jeg måtte øve på det. I en tung periode av liver mitt skrev jeg ned 3 ting jeg var glad for hver eneste dag. Fikk ungene mine også med på det. I begynnelsen var det skikkelig banalt og føltes kleint, men så ble det en stund på dagen vi skikkelig satte pris på. Den jobben som var så tung gir meg masse glede nå når livet er litt lysere.

Her er gårsdagens liste:

1. Koselig tekstmelding fra en venn der det kun sto " Ha en fortreffelig fredag"

2. En kollega takket meg for en god jobb jeg hadde gjort.

3. Tok den lengste bussruten hjem og hørte på lydbok (Har begynt på serien De syv søstre)

4. Datter hadde LYST å være sammen med meg på kvelden

Glemte å si hva jeg ser frem til. Jeg ser frem til en fest i kveld (sjelden at det skjer) og en teaterforestilling i neste uke. 

At den ville landhaien av valpen plutselig modnet og landet i hodet og er nå så lett, snill og lydig. Denne valpetida her har vært den seigeste og kjipeste jeg selv har opplevd da valpen både var den hardeste jeg har vært borti som egen valp og den brakk beinet i tillegg. En stor aktiv valp i morfinrus og smertepåvirket var virkelig ikke gøy å ha i hus. Godt den tida er bak oss og vi har et normalt hundeliv nå ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...