Gå til innhold

Hva gledet deg sist?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det som gledet meg sist var at busk jeg trodde var død og hadde planer om å grave opp til våren plutselig har kommet med blader og til og med en liten blomst nå helt på tampen av sesongen. Da får den en sjanse til.

Jeg har masse jeg ser fram til. Først og fremst at det er fredag i morgen og så helg. 

Gleder meg hver dag over at jeg omsider fikk kjøpt egen bolig😀 Gleder meg over at jeg byttet til vinterdekk i går, for i dag kom snøen, og jeg gleder meg over at jeg har gått ned 15 kilo👍🏻 

Ser frem til en fin vinter, å bli ferdig med masteroppgaven og jeg gleder meg til jul😀

Anonymkode: 16c11...553

Annonse

Det som gledet meg sist var da en kollega ikke trodde på at jeg var over 50 år. Sant eller ikke, jeg ble glad. 

Så gleder jeg meg til nydelige høstdager, til stormfulle høstdager, til høstferie for ungene, til Halloween, til advent, til jul og til sommeren. 

Anonymkode: cf232...74c

Ser jeg frem til småting hele tiden jeg. Det blir deilig med helg å ser frem til ny episode av forræder 😍😍 

Ellers ser jeg frem til standup show neste helg.

Å ser veldig frem til 1.desember når snøfall 2 kommet. Elsket første sesongen :D

Å ser veldig frem til julaften med mine aller nærmeste. For første gang på 8 år så skal jeg også feire jul med storesøsteren min som har flyttet langt unna,det blir veldig koselig. Hun elsker jul like mye som meg. Så vi ser nok noen julefilmer sammen før jul å koser oss med julebrus og julegodteri :D

Anonymkode: 52791...52e

Takk for denne tråden foresten,trengte den virkelig nå når jeg står oppi mye jævlig. Trengte å huske på at det er mye jeg ser frem til fremover,det er lett å glemme når det skjer så mye negativt i livet akkurat nå.

Anonymkode: 52791...52e

Annonse

ostepop123 skrev (2 timer siden):

At Jon Fosse fikk Nobelprisen!

Fy fader, det er stort det!!! Så uendelig fortjent!!!

Jeg gleder meg til en lang tur i marka med en venninne i helga. Så gleder jeg meg til vinter, snø og skiturer. Og jul!!! Og et strikkeprosjekt som er på vei i posten! Og at mamma virker friskere. Og en ny matoppskrift jeg skal prøve. Det er tusen ting å glede seg til, det er jo høst 😀

Anonymkode: 4b525...e82

At vi har rent vann etter en uke med e-coli i drikkevannet. At jeg tok med jentene mine på en kveldstur med bilen og at vi kjøpte is på McDonald’s. Så koselig å gjøre det på en helt vanlig torsdag. Hadde en god prat med begge❤️

Anonymkode: 3d927...b11

Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Sist: god lunch på jobb. Ser frem til: storbytur til helga. 

HI - hos deg er det vel ingenting?

Anonymkode: 50437...177

Vet ikke glede, med hadde en kunde som sa at det alltid var så hyggelig å komme i butikken her. Var ihvertfall hyggelig å høre. 

Lastet ned Storytel så skal høre lydbok. 

Anonymkode: 4db17...0fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...