Gå til innhold

Klesstativ fra euro pris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Hva bruker dere klesstativene til? Når dere klarer å ødelegge dem🫣😂 Har hatt mine fra Europris og Coop i over 10 år 

Anonymkode: bc647...cab

ADHD barn som plutselig velter det i sinne med masse klær på. Har og fullt med klær på, men er bevisst på å henge store klær i midten og sokker på vingene. Tåler det f eks at det er helt fullt?

Anonymkode: 56282...1d6

Dette går ikke i stykker, og i tillegg slipper du at det tar opp gulvplass. 
https://torkestativ.no/

Problemet mitt med vanlige tørkestativ (før jeg oppdaget det takhengte) er at jeg ofte tørker tøy ute på en liten balkong. Jeg tar inn tøyet og lar det stygge stativet bli ute. Emaljen gir etter og det blir rust på stativet. Stativet må kastes, kan ikke risikere rustflekker på klærne. Min favoritt da jeg fortsatt brukte vanlig tørkestativ var dette. Det kan høydejusteres til bukser o.l. og spilene er så langt fra hverandre at klærne får luft og tørker raskt.  https://www.ikea.com/no/no/p/frost-torkestativ-inne-ute-hvit-40244831/

Anonymkode: 89851...b06

Annonse

Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

ADHD barn som plutselig velter det i sinne med masse klær på. Har og fullt med klær på, men er bevisst på å henge store klær i midten og sokker på vingene. Tåler det f eks at det er helt fullt?

Det tåler å være helt fullt ja. 
Er ikke stativet det er noe i veien med. Det er ungene dine som ødelegger

Anonymkode: bc647...cab

Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Dere må ha en veldig hard bruk av stativene. Jeg har hatt mine to stativer i over 15 år. Begge har veltet utallige ganger utenfor når det har blåst, de er like hele. De tåler å henge fullt, de tåler og større ting på vingene,

Anonymkode: 527b0...f2f

Det står stødigere om du sprer de store og tunge tingene over hele stativet. Når du har tungt bare på midten vil det vingle mer.

Heng store og tunge ting på annenhver spile, og lette små ting mellom, så tørker tingene fortere også for det blir mer luft mellom de store tingene.

Anonymkode: 6e9da...3dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...