Gå til innhold

Ok faren min er en narsissist..

Anbefalte innlegg

Og vokse opp med en far som blir fort sint har aldri vert noe lett.. Det har gjort at jeg har blitt usikker og blir fort lei meg når han Argumenterer..

Når han blir sur så kommer han med de styggeste og mest unødvendige kommentarene.. som «du kommer jo til å gi faen om jeg dør uansett» og truer med å si til min kjæreste hvor forferdelig og dum jeg er! Han gjør ikke det altså men er så LEEEI av disse truslene og av og til ber han om min kjæreste kan være med og flytte på dette osv, og jeg vet at han ikke blir noe bedre heller.. bare gammel og passiv aggressiv.. hadde ikke kommet som en overaskelse om barnevernet tok omsorgen for meg og min lille søster og min storesøster da vi var barn som denne mannen oppfører seg.. 

synes ikke sånne som min far burde ha fått barn.. han har noen ganer fått sinne anfall når min lille niese på 5 år var på besøk! Hun ble redd! Da ble jeg forbanna.. etter å ha bodd med dem i 22 år skal jeg endelig flytte neste uke!!! Skal bli godt å komme seg vekk! Og begrense kontakten med min far. Forstår ikke at min mor gidder engang.. han er kjempe stygg mot henne også.. jeg hadde dompet han om det var meg. Joda han har sine dager og øyeblikk der han er helt ok men ikke verdt det.. han forventer at vi skal gå å kysse han i ræva når han blir sur. Oppfører seg som et lite barn når han får brudd og av og til ødelegger ting.. jeg tror derfor jeg har fått så utrolig knyttelse til min kjæreste som jeg har vert sammen med i 3 år nå, han er den første mannen jeg har fått virkelig kjærlighet fra og følt meg spesiell uff får vondt av å skrive dette..

så til alle dere som har hatt en sinna foreldre i oppveksten.. jeg føler med dere og håper dere har det bra nå❤️ ingen fortjener dette og det er ikke deres feil.. 

Takk for at du tok deg til å lese tråden min❤️

Anonymkode: 7b14a...538

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443244-ok-faren-min-er-en-narsissist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til! Det blir bedre herfra, og husk at du aldri kan please en narsissist. Ikke bli med på argumentasjonene og runddansene hans. Se denne videoen: www.facebook.com/watch/?v=684927543411411 Den heter "how to outsmart a narcissist"

Anonymkode: d519f...f7b

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Lykke til med flytting. Hvorfor har du ikke flyttet ut før?

Anonymkode: 2519d...4d1

Hvorfor i huleste spør du om det? Se fremover. 

Når flyttet du hjemmefra?  

Hi 

Jeg kjenner meg igjen. Godt du kommer deg ut av huset. Begrens kontakten. Det har du faktiskt lov til. 😊❤️

Anonymkode: 59023...57d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...