Gå til innhold

Pamela Anderson, hadde ikke trodd jeg skulle sett henne som et forbilde

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Så jeg kan ikke være et forebilde, fordi jeg bryr meg om utseendet og bruker sminke?

Anonymkode: 9b08f...812

Du har kanskje andre egenskaper og styrker enn å være opptatt av utseende og sminkebruk? Eller tenker du at du kvalifiserer til å være et forbilde utelukkende på bakgrunn av at du er opptatt av utseende og bruker sminke?

Anonymkode: e7568...024

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Du har kanskje andre egenskaper og styrker enn å være opptatt av utseende og sminkebruk? Eller tenker du at du kvalifiserer til å være et forbilde utelukkende på bakgrunn av at du er opptatt av utseende og bruker sminke?

Nei. Men Pamela er jo ikke kun sminke og pupper heller. Jeg synes det er dårlig gjort å kun se henne for å være det. 

mamma til adhd gutt<3 skrev (54 minutter siden):

Nei, man er ikke det fordi man ikke er enig. Man er det når man kverulerer mens man vrir og vender på det hi skriver bare for å gjøre det. 

Det er jo ingen som har kverulert her da. Å svare en gang eller 2 er ikke å kverulere. Men det du holder på med er hersketeknikker så det holder.

Anonymkode: 231e1...0b3

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Nei. Men Pamela er jo ikke kun sminke og pupper heller. Jeg synes det er dårlig gjort å kun se henne for å være det. 

Hvem ser henne for å være bare det?

Lektor Doppler med tillegg skrev (1 time siden):

Så for å være et forbilde må man score på alle punkter? Pamela kan ikke være et forbilde for kvinner som eldes fordi hun har vært babe? Da ble det bare tegneseriehelter og knapt nok det igjen da? 

Jeg svarte først ang filantropi osv, nå mente ikke jeg at hun må skåre på alle punkter, eller at det ikke er godt jobba å møte sminkeløs i en verden der alt skal være så perfekt som mulig. Det ER bemerkelsesverdig for kvinner i Hollywood å droppe maska når de er ute på slike tilstelninger med 1000 kameraer som dokumenterer alt. Jeg syns også det er trist at det er det hun får oppmerksomhet for, at det var dét som skulle til for at hun blir berømmet av andre. To ting kan være sant samtidig; det er tøft gjort av henne OG det er trist at det er det en kvinne må gjøre for å bli sett på som et forbilde.

Anonymkode: 089fc...07a

Snakk om å gå inn for å misforstå og hetse hi. Herlighet, for en gjeng!

Jeg skjønner godt hva du mener, og det er forfriskende å se noen gå motsatt vei av resten når man blir "voksen". Jeg tror at stive masker og digre lepper er på vei ut, og at det naturlige kommer mer og mer. Man ser det jo allerede med alle de naturlig gråhårede rundt oss. Før korona så man knapt et menneske under 80 år med grått hår, mens det nå er svært mange sporty kvinner på 50 + som slipper løs de grå. 

Annonse

MissSaigon skrev (1 time siden):

Jeg tror at stive masker og digre lepper er på vei ut

Da må du tro om igjen. Det er in å se ut som man har fått en spade i tryne. 

Anonymkode: 2eba7...00b

Virkelig? Er dette de naturlige øyebrynene hennes altså? Og dette er hennes naturlige leppefarge?

"Uten sminke"...

Jeg tviler ikke på at MENN innbiller seg at hun er uten sminke, men kom igjen kvinner!! Vi kan bedre, vi vet bedre!

pamela-anderson-paris-2023-9995696.jpg?i

Anonymkode: dd291...445

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Virkelig? Er dette de naturlige øyebrynene hennes altså? Og dette er hennes naturlige leppefarge?

"Uten sminke"...

Jeg tviler ikke på at MENN innbiller seg at hun er uten sminke, men kom igjen kvinner!! Vi kan bedre, vi vet bedre!

De brynene vil jeg gjette ble tatovert en gang i tiden. Og hvorfor synes du leppene hennes fremstår som sminket? Jeg har ganske lik naturlig leppefarge som dette.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

"Uten sminke"...

Fin er hun i hvert fall ikke. 

Anonymkode: 2eba7...00b

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

De brynene vil jeg gjette ble tatovert en gang i tiden. Og hvorfor synes du leppene hennes fremstår som sminket? Jeg har ganske lik naturlig leppefarge som dette.

Hvis du ser på bildet som HI deler, ser du tydelig at hun har lip glos (med litt farge) på seg.

Anonymkode: 133f0...bd9

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...