Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Del Skrevet 2. oktober 2023 Jeg trenger litt råd! Jeg har vært med gutt en stund nå, har ikke møttes så mye frem til da han bodde hos meg før han flyttet tilbake til Oslo. Vi møttes på byn i april, men var ikke så mye sammen etter det. Vi begge har følelser for hverandre, men pga vi ikke skal bo i samme by lengre, og jeg trodde dette bare var en liten flørt har jeg ikke sagt hvor gammel jeg er. Har ikke sagt noe annet, men har bare ikke sagt alderen min. Kvelden vi møttes var vi begge veldig fulle, så vi sa bare at vi 25. Fant jo ut senere at han var yngre (altså 23 da, nettopp blitt 24), så aldersforskjellen er på 11 år. Han vet jeg eldre, men ikke så mye eldre. Vi begge har følelser for hverandre, og har det veldig fint sammen. Jeg var nylig å besøkte han, og ting ble bare bedre. Jeg føler meg så fæl og er så redd for hvordan han kommer til å reagere. Og jeg har full forståelse hvis han føler seg lurt (noe som ikke har vært meningen), eller at det er for stor aldersforskjell. Hva skal jeg gjøre og hvordan skal jeg si det? Vet det høres helt teit ut, men er redd for å miste han! Anonymkode: 6ef93...cce Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443203-aldersforskjell/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 2. oktober 2023 #2 Del Skrevet 2. oktober 2023 Tror ikke at han bryr seg om det. Menn er ikke så opptatt av alder, og tror neppe han får noen negative tilbakemeldinger fra kompiser heller, av den grunn. Han har jo ikke spurt direkte heller, så det skulle vel bety at det ikke opptar han noe særlig. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443203-aldersforskjell/#findComment-150013702 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå