Gå til innhold

Om det å trekke seg mer og mer vekk

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Bare et hyggelig svar. Innvendinger og meninger om det jeg spør om. Bli min venn eller redde meg fra mitt festlige liv, men det går gjerne ikke. 

Anonymkode: 24258...147

Du har jo fått hundrevis av hyggelige svar her. Du bare ignorerer dem og mesker deg med dem som er skarpe. 

Anonymkode: ba081...acd

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du har jo fått hundrevis av hyggelige svar her. Du bare ignorerer dem og mesker deg med dem som er skarpe. 

Anonymkode: ba081...acd

Det er jeg glad for. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hva mente du her? 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Som man reder, så ligger man. 

Anonymkode: 58e60...bb5

At jeg fortjener å ha dritt? 

Annonse

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Eller at bra jeg ikke får hjelp og at jeg bør trekker meg vekk? 

Du må slutte!! Dette er det samme du driver med hver. eneste. gang! Du kommer det snart at du takker for deg, skal gjerne ta det til deg, og så at du skal stoppe. Så begynner du på an igjen. Får du aldri nok??

Anonymkode: e8e23...e54

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Du må slutte!! Dette er det samme du driver med hver. eneste. gang! Du kommer det snart at du takker for deg, skal gjerne ta det til deg, og så at du skal stoppe. Så begynner du på an igjen. Får du aldri nok??

Ville bare vite hva personen mente med den kommentaren: som man reder ligger man. 

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Ville bare vite hva personen mente med den kommentaren: som man reder ligger man. 

Det skjønner du om du gidder tenke deg om. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det skjønner du om du gidder tenke deg om. 

Jeg prøvde å finne ut på hvilke ting. Alt eller noe? Det var ikke noe positivt. At jeg fortjener å ha det som jeg har det eller noe sånt. 

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

https://no.wiktionary.org/wiki/som_man_reder,_så_ligger_man

Anonymkode: 38574...d95

Anonym bruker skrev (1 time siden):

At jeg fortjener å ha dritt? 

Nei, du fortjener ikke det mer enn andre. Så hvorfor sørger du for å få det? Du er din egen verste fiende.. Legen din burde skrevet en bedre henvisning enn han gjorde. Å ha alle de tankene du har på den måten du tenker dem, bør du få hjelp med.

Endret av ReneRene

Annonse

ReneRene skrev (17 minutter siden):

Nei, du fortjener ikke det mer enn andre. Så hvorfor sørger du for å få det? Du er din egen verste fiende.. Legen din burde skrevet en bedre henvisning enn han gjorde. Å ha alle de tankene du har på den måten du tenker dem, bør du få hjelp til. 

Takk! Vet ikke hvorfor. Det er jeg ser jeg. Burde gjerne det. Nå har jeg enda en ny fastlege og har ikke hatt kontakt på lenge nå. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Takk! Vet ikke hvorfor. Det er jeg ser jeg. Burde gjerne det. Nå har jeg enda en ny fastlege og har ikke hatt kontakt på lenge nå. 

Du bør legge frem det du skriver her. Det er ikke DEG, men det er ting du sliter veldig med. Det er viktig at du ser forskjellen på akkurat det. 

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Takk for den! 

Ser du ikke betydningen i den? Når du hele tiden jakter på det negative, så skaper du det negative selv. ingen her inne kan hjelpe deg med dette, ingen her kan få deg bedre. Hadde fine ord fra folk her inne hjulpet, så hadde du vært bedre for lengst. Du må ta kontakt med helsevesenet og få profesjonell hjelp. Du må hjelp til å sortere tankene dine, og ta tak i eget liv så du kan få det bedre.

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Ser du ikke betydningen i den? Når du hele tiden jakter på det negative, så skaper du det negative selv. ingen her inne kan hjelpe deg med dette, ingen her kan få deg bedre. Hadde fine ord fra folk her inne hjulpet, så hadde du vært bedre for lengst. Du må ta kontakt med helsevesenet og få profesjonell hjelp. Du må hjelp til å sortere tankene dine, og ta tak i eget liv så du kan få det bedre.

Takk. Skjønner. Jeg gjør vel det, men vil ikke det. Og at folk skal tenke negativt om meg. Jeg vil si på nytt jeg har tatt til meg de fine svarene/rådene og blitt glad for dem. De har ikke vært bortkastet.  Når jeg ikke har oppnådd hjelp er det ikke så lett. 

ReneRene skrev (37 minutter siden):

Du bør legge frem det du skriver her. Det er ikke DEG, men det er ting du sliter veldig med. Det er viktig at du ser forskjellen på akkurat det. 

Takk! Det har jeg ikke gjort. Prøver å se forskjellen.,

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Takk. Skjønner. Jeg gjør vel det, men vil ikke det. Og at folk skal tenke negativt om meg. Jeg vil si på nytt jeg har tatt til meg de fine svarene/rådene og blitt glad for dem. De har ikke vært bortkastet.  Når jeg ikke har oppnådd hjelp er det ikke så lett. 

Får du ikke hjelp, så må du kanskje bytte fastlege.

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Får du ikke hjelp, så må du kanskje bytte fastlege.

Jeg hadde en og fått en ny nå. Møtt en gang og da ikke ang dette. Ville du prøvd enda en gang? 

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Jeg hadde en og fått en ny nå. Møtt en gang og da ikke ang dette. Ville du prøvd enda en gang? 

Dette har vi svart deg på x antall ganger i de tusen trådene du oppretter. Hvorfor fortsetter du å spørre? Du har ikke lyst på hjelp. 

Anonymkode: a0cd1...4ea

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Det er helt umulig for meg å svare på. Men jeg ville bestilt en time for å snakke om hvordan du har det og at du trenger hjelp, ring i dag og bestill time.

Kjære trådstarter,

Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få.

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf 116117 eller ringe nødnummer 113.

Det skal også være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Hvis du ringer din kommunes servicetorg eller ser på hjemmesiden til hjemkommunen din, skal du finne info om dette. Her skal man kunne få noen å snakke med og hjelp videre. Du kan også be om hjelp til dette fra fastlegen, og be om henvisning videre.

• Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...