Gå til innhold

Foreldremøte i klassen

Anbefalte innlegg

Har barn i 7. og 3. klasse og har aldri opplevd servering på foreldremøter. Heldigvis vil jeg si; det blir nok "kos" som det er, og greit å slippe enda en anledning man skal ha med kake/kaffe/saft/whatnot til.

På andre typer arrangementer på skolen der også barna er involvert har det derimot som regel vært servering.

Fortsetter under...

Altså hva er med det kaffedrikkerne?? Greier dere ikke en time uten å tylle i dere kaffe? Jeg der aldri de som elsker cola eller farris forvente at dette står og venter på et foreldremøte. Går dere rundt hjemme med kaffekoppen i hånden fra dere står opp til dere legger dere??

Anonymkode: 32a56...90a

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Altså hva er med det kaffedrikkerne?? Greier dere ikke en time uten å tylle i dere kaffe? Jeg der aldri de som elsker cola eller farris forvente at dette står og venter på et foreldremøte. Går dere rundt hjemme med kaffekoppen i hånden fra dere står opp til dere legger dere??

Anonymkode: 32a56...90a

Det er vel sjelden noen som krever kaffe eller te, det er vel mer ment som en hyggelig greie. 

Jeg er ofte trett i foreldremøte-tider og takker ikke nei til kaffe, men blir heller ikke sur eller skuffet om det ikke står noe på bordet.

Man trenger ikke hisse seg opp over alt her i verden 🥰

Anonymkode: 6a5c8...687

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det er vel sjelden noen som krever kaffe eller te, det er vel mer ment som en hyggelig greie. 

Jeg er ofte trett i foreldremøte-tider og takker ikke nei til kaffe, men blir heller ikke sur eller skuffet om det ikke står noe på bordet.

Man trenger ikke hisse seg opp over alt her i verden 🥰

Hvorfor er det bare en hyggelig greie å servere kaffe, til nøds te da? Hva med å servere brus, saft, juice, eller bare ha en mugge med kaldt vann, hvorfor blir ikke det sett på som en hyggelig greie?

Anonymkode: 623d8...ce7

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor er det bare en hyggelig greie å servere kaffe, til nøds te da? Hva med å servere brus, saft, juice, eller bare ha en mugge med kaldt vann, hvorfor blir ikke det sett på som en hyggelig greie?

Det er da ofte vann på bordet også? Som regel, vil jeg si. Brus og juice blir jo veldig mye dyrere enn et par kanner kaffe og te. 

Er dette noe som provoserer deg, altså?

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er da ofte vann på bordet også? Som regel, vil jeg si. Brus og juice blir jo veldig mye dyrere enn et par kanner kaffe og te. 

Er dette noe som provoserer deg, altså?

Provoserer meg? Nei, absolutt ikke.

Annonse

Det er jaggu ikke bare elever lærerne kan slite med. Her sitter det utrolig nok voksne og kritiserer litt service fra læreren. 

Helt greit å svare "nei, du trenger ikke det, for vi må ikke ha noe, og vi vil helst ikke" ( selv om det er rart også ) 

Men det er kritikk og surmuling. 

Det er helt utrolig 😀

ReneRene skrev (2 minutter siden):

Det er jaggu ikke bare elever lærerne kan slite med. Her sitter det utrolig nok voksne og kritiserer litt service fra læreren. 

Helt greit å svare "nei, du trenger ikke det, for vi må ikke ha noe, og vi vil helst ikke" ( selv om det er rart også ) 

Men det er kritikk og surmuling. 

Det er helt utrolig 😀

Service fra læreren? Har du lest hi og resten av tråden?  Tydeligvis ikke.

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Service fra læreren? Har du lest hi og resten av tråden?  Tydeligvis ikke.

Beklager. Fra klassekontakt. Det endrer ikke på det at foreldre surmuler og kritiserer en hyggelig gest. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...