Gå til innhold

Hva skal dere i høstferien?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Høstferie? Jeg går da ikke på skolen... Skal jobbe selvsagt. 

Anonymkode: 5aa2a...352

Og mange som har barn i skolen sparer noen av feriedagene sine og bruker dem i høstferien...
Hvorfor skal det være så selvsagt at man jobber og ikke tar noen feriedagen når barna her fri?

Anonymkode: aff69...39a

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg jobber også, og har ingen skolebarn, og ingen barn som skal være med engang, men skal faktisk ha høstferie på fjellet likevel. Tenk at det er muuuulig, da! Du, som alle andre, kan nemlig fordele feriene dine utover året, serru.

Anonymkode: 06629...e36

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Som jeg skrev, har vi voksne bare én ekstra fridag. Dette er avspasering😊

Tidligere har vi brukt en av fem ferieuker i høstferien - deilig å komme seg vekk på høsten. Da vi hadde barnehagebarn så styrte vi selvsagt unna den uken det er skolefri og dro i september istedet. 

Anonymkode: c73bb...e0a

Annonse

Jeg jobber høstferie og vi fergetur. Tar ut 5 uker på sommeren og bygger på med avspasering så jeg får fri jul og påske.

Har en tenåring som liker å slappe av hjemme eller være med venner. Når hun var yngre gikk hun på morsomme feriekurs som f.eks musikalkurs - men vi er over den alderen at det er gøy. 😄

Anonymkode: dbc0f...fc9

Vi voksne har tatt fri onsdag-fredag, leid hytte på fjellet noen dager. Barna( 11, 13) blir alene hjemme mandag og tirsdag på dagtid når vi jobber det gleder de seg til😄

Hyttetur blir herlig, lese bok, god mat og turer i høstværet. Spillkveld, krimserier, kvalitetstid. 

Elsker høstferie, glad for vi fortsatt har skolebarn slik at det blir mer naturlig å ta ut fri da i oktober😏

Anonymkode: 8c561...b07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...