Gå til innhold

Søndag i oktober

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er planen din for dagen?

Her meldes det oppholdsvær og vi bør ut på tur, men mest frister det å holde meg i sofaen og se film. Men med barn og hund må man finne på noe, selv om valgmulighetene er begrenset her på bygda. Det er liksom tur eller tur som er valget. 

Anonymkode: 173bf...d0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal farge etterveksten, lese bok og pakke. Reiser på høstferien med hele familien i morgen tidlig ☺️

Anonymkode: 50e87...9a4

Skrevet

Jeg vil ut i skogen og se på de nydelige høstbladene. Endelig pent vær! 

Barna vil på badeland, en venn av barna med familie skal dit, så da blir det nok det. 😊

Anonymkode: 43985...059

Skrevet

Skal besøke mamma. Hun har inngjerdet tomt og hund, så det er bare å slippe min hund sammen med den så løper de rundt og leker ute mens vi drikker kaffe inne :)

Anonymkode: 0b14f...c11

Skrevet

Sofa og serier i dag. Og fårikål 😉

Skal jobbe mye overtid i neste uke, så trenger en sånn dag 

Anonymkode: 46a2a...fac

Skrevet

Jeg skulle på sykkeltur, men fikk under morgenkaffen øye på et eller annet så hele øyet hovnet opp så jeg ikke kunne se ut av det. Nå lager jeg kjøttkaker og venter på at resten av hevelsen skal gi seg. Timene imellom er benyttet til litt søm, litt broderi, mye musikk og dansing på kjøkkengulvet:-)

Skrevet

Vært på lang tur i skogen 🍁🍂 med bål, pølser, kaffe og kvikk lunsj. Bonus, tenåringene ville være med 🙂

Skrevet

Man må heldigvis ingenting 😁 

Vi har rydda litt i garasjen, tømt inngangspartiet for «vi setter det bare her imens» ting, og fått vekk litt rusk etter at naboen klipte hekken. Har rydda og shina rommet til yngste, bretta klær og laga en sykt digg lunsj 

Anonymkode: 0cbc2...fa5

Skrevet

Museum på tur til hytta.

Anonymkode: 3e233...f04

Skrevet

Har støvsuget hele huset (3 etasjer), skiftet sengetøy, plukket inn resten av eplene, renset takrenner med mannen, bakt kanelsnurrer med eplebiter og laget middag.... Nå må jeg jobbe med et arbeidskrav som må leveres inn i løpet av kvelden.... Skulle gjerne hatt meg en tur også, men det rekker jeg nok ikke...

Anonymkode: f7859...8b8

Skrevet

Reiser hjem fra jobb om få minutter. Gjør meg klar til friuke. 

Skrevet

Ungen har flydd ute med venner hele dagen, selv har jeg bare pusla inne med svært lite hele dagen, og det har vært helt nydelig :D

Man MÅ ikke ut selvom solen skinner, nå om dagen finnes det D-vitamin på boks. 

Anonymkode: 9b9a8...e6d

Skrevet

Sovet i hele dag. Nå se Farmen. 

Anonymkode: 0f9ff...ae8

Skrevet

Har vært ute 3 ganger med hunden, vurderer en liten tisserunde før sengetid. Dessuten har jeg besøkt mamma, kjørt et ærend for sønnen min, stelt noen husdyr, laget middag, sittet i et nettmøte, sett på en krim, støvsuget og moppet ... må kjøre en vaskemaskin også, så er vi i mål med dagen!

Anonymkode: ec59a...63a

Skrevet

Sykla en tur, rydda i hagen og planta lyng i krukker, strikka og vært på en forestilling. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...