Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2023 #1 Skrevet 1. oktober 2023 Har deres barn det, og blir de brukt? Det er snart 11 åringens største bursdagsønske, men jeg er i tvil om bruken forsvarer prisen. Anonymkode: 4b469...3ba
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2023 #2 Skrevet 1. oktober 2023 Min sparte penger og kjøpte selv, ga 5000,- for de. De blir brukt hver eneste dag. Bedre enn spilling på pc, siden han må opp å bevege seg. De vi har, må man knytte til fb konto. Anonymkode: 96c5a...88b
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2023 #3 Skrevet 1. oktober 2023 Har barnet testet det før? Veldig mange blir skikkelig kvalme av å bruke dem. Så det er greit å sjekke ut at ungen tåler dem. Anonymkode: a6b80...60d
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2023 #4 Skrevet 1. oktober 2023 10-åringen ønska seg det til jul i fjor, så han fikk det. Ble brukt masse i starten. Spilte med kompiser og sånn, men nå har pc tatt over. Det er der alle spiller nå Anonymkode: c1659...146
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2023 #5 Skrevet 1. oktober 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Min sparte penger og kjøpte selv, ga 5000,- for de. De blir brukt hver eneste dag. Bedre enn spilling på pc, siden han må opp å bevege seg. De vi har, må man knytte til fb konto. Anonymkode: 96c5a...88b Det er dette jeg håper, men er redd de blir liggende når nyhetens interesse har gitt seg. Anonym bruker skrev (1 time siden): Har barnet testet det før? Veldig mange blir skikkelig kvalme av å bruke dem. Så det er greit å sjekke ut at ungen tåler dem. Anonymkode: a6b80...60d Ja, det er testet grundig hos venner 😅 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): 10-åringen ønska seg det til jul i fjor, så han fikk det. Ble brukt masse i starten. Spilte med kompiser og sånn, men nå har pc tatt over. Det er der alle spiller nå Anonymkode: c1659...146 Han har gaming-pc som han bruker, men VR briller står øverst på ønskelisten. hi Anonymkode: 4b469...3ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå