Gå til innhold

VR briller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har deres barn det, og blir de brukt?

Det er snart 11 åringens største bursdagsønske, men jeg er i tvil om bruken forsvarer prisen. 

Anonymkode: 4b469...3ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sparte penger og kjøpte selv, ga 5000,- for de. De blir brukt hver eneste dag. Bedre enn spilling på pc, siden han må opp å bevege seg. De vi har, må man knytte til fb konto.

Anonymkode: 96c5a...88b

Skrevet

Har barnet testet det før? Veldig mange blir skikkelig kvalme av å bruke dem. Så det er greit å sjekke ut at ungen tåler dem. 

Anonymkode: a6b80...60d

Skrevet

10-åringen  ønska seg det til jul i fjor, så han fikk det. Ble brukt masse i starten. Spilte med kompiser og sånn, men nå har pc tatt over. Det er der alle spiller nå 

Anonymkode: c1659...146

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Min sparte penger og kjøpte selv, ga 5000,- for de. De blir brukt hver eneste dag. Bedre enn spilling på pc, siden han må opp å bevege seg. De vi har, må man knytte til fb konto.

Anonymkode: 96c5a...88b

Det er dette jeg håper, men er redd de blir liggende når nyhetens interesse har gitt seg. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har barnet testet det før? Veldig mange blir skikkelig kvalme av å bruke dem. Så det er greit å sjekke ut at ungen tåler dem. 

Anonymkode: a6b80...60d

Ja, det er testet grundig hos venner 😅

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

10-åringen  ønska seg det til jul i fjor, så han fikk det. Ble brukt masse i starten. Spilte med kompiser og sånn, men nå har pc tatt over. Det er der alle spiller nå 

Anonymkode: c1659...146

Han har gaming-pc som han bruker, men VR briller står øverst på ønskelisten. 

hi

Anonymkode: 4b469...3ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...