Gå til innhold

Hvordan dekorere perfekt med royal icing på pepperkaker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt sprøyteposer og kremmerhus, men får det ikke perfekt. Link til utstyr som gjør jobben enkel?

Anonymkode: f2080...d54

Fortsetter under...

Skrevet

Skal du skrive eller dekorere hele pepperkaker med icing og så skrive?

Cluet her er alltid konsistensen på icingen. 
Om du skal fylle hele så lag en bord rundt med en konsistens, og fyllet inni med en tynnere. Bruk så en nål og dra rundt, da blir den perfekt👌🏼

Skrevet
Twintipp skrev (1 time siden):

Skal du skrive eller dekorere hele pepperkaker med icing og så skrive?

Cluet her er alltid konsistensen på icingen. 
Om du skal fylle hele så lag en bord rundt med en konsistens, og fyllet inni med en tynnere. Bruk så en nål og dra rundt, da blir den perfekt👌🏼

Takk, men skal skrive og lage mønster. Lager perfekt icing, men får ikke skrevet pent.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Takk, men skal skrive og lage mønster. Lager perfekt icing, men får ikke skrevet pent.

Har all verden av tupper, men funker aller best med sprøytepose hvor jeg klipper et bittelite hull. Og ikke bruke sprøyteposer fra eksempelvis Kiwi, men de som er helt som et kremmerhus. Hvis ikke er det umulig å skrive pent synes jeg! 

Skrevet

Bilder lånt fra nett, men mener sprøyteposer som de med farger her, og ikke de andre. Det er min erfaring☺️

24E552F9-6190-4DF1-9FDF-0572BC01A987.jpeg

DD1764B1-E0BA-4C36-B44B-09D8FBB6A591.jpeg

Skrevet
Twintipp skrev (10 timer siden):

Bilder lånt fra nett, men mener sprøyteposer som de med farger her, og ikke de andre. Det er min erfaring☺️

24E552F9-6190-4DF1-9FDF-0572BC01A987.jpeg

DD1764B1-E0BA-4C36-B44B-09D8FBB6A591.jpeg

Tusen takk! Det kan forklare saken, for jeg har brukt den typen vist under. Hvis du har link blir jeg glad!

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Tusen takk! Det kan forklare saken, for jeg har brukt den typen vist under. Hvis du har link blir jeg glad!

https://www.24hshop.no/hjem-hage/kjokkenprodukter/kjokkenutstyr/spryteposer-100-pk?gbraid=0AAAAADhv47aNfV4gvx6HW3w3qTbu4e-Tw&gclid=EAIaIQobChMIwLPM2t_UgQMVnyWtBh3iCgMOEAQYAyABEgLoU_D_BwE

Her er de på bildet ovenfor, de er like de jeg har. Jeg har kjøpt litt på nett og når jeg har kommet over i butikk osv. Men har da kjøpt mange, så husker ikke helt hvor mine er kjøpt! Men, som sagt, fasongen jeg opplever har alt å si. Med de som er vist ovenfor kan du holde mer loddrett, de skjeve beveger seg i alle retninger, og har heller aldri fått det fint med den☺️

Skrevet
Twintipp skrev (7 timer siden):

https://www.24hshop.no/hjem-hage/kjokkenprodukter/kjokkenutstyr/spryteposer-100-pk?gbraid=0AAAAADhv47aNfV4gvx6HW3w3qTbu4e-Tw&gclid=EAIaIQobChMIwLPM2t_UgQMVnyWtBh3iCgMOEAQYAyABEgLoU_D_BwE

Her er de på bildet ovenfor, de er like de jeg har. Jeg har kjøpt litt på nett og når jeg har kommet over i butikk osv. Men har da kjøpt mange, så husker ikke helt hvor mine er kjøpt! Men, som sagt, fasongen jeg opplever har alt å si. Med de som er vist ovenfor kan du holde mer loddrett, de skjeve beveger seg i alle retninger, og har heller aldri fått det fint med den☺️

Supert! Takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...