Gå til innhold

Å bli særboer pga allergi mot hund og kjærestens mor vil han skal ta den nye valpen

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (På 30.9.2023 den 23.58):

Vet ikke om parterapi var litt mye, ellers har vi et kjempe bra forhold. Uansett om jeg synes hun er en kjempe koselig og ålreit dame, men liker klart helt ikke tanken på at hun prøver? Å styre? 
at hun selv har valgt å skaffe seg hund er greit nok og hennes valg men å presse en valp på sønnen sin og Sin snart samboer synes jeg ikke er så greit.. dette er min og hans valg som om vi skal bo sammen må ta. For meg er ikke den kommende valpen viktig som det er for henne.

jeg vil i vertfall! Ikke ha noe ansvar for  en hund jeg ikke vil ha engang Og proppe i meg daglig med allergi tabletter for og leve i mitt eget hjem! Han sa bare til henne at jeg var allergisk og ikke hunde menneske en å si nei.. da blir jo jeg sett som den store stygge ulven en at vi begge ikke ønsker hund og ansvar. 

Anonymkode: 7a1ff...588

Det er åpenbart at det forholdet ikke er kjempebra.

Dere kommuniserer for dårlig. Han er konfliktsky, skylder på deg overfor moren, greier ikke stå på sitt.

Og nå tenker du at dere skal bli særboere, for da kan han få seg hund. Du er allergisk og planlegger å være sammen med ham som har hund. Da er det ikke slik at han bare kan komme uten hunden og overnatte hos deg. Og skal du overnatte hos ham, så har du ditt påståtte allergiproblem. Bare dette i seg selv er såpass tanketomt at det egentlig gir inntrykk av at du troller.

Parterapi er definitivt noe dere trenger om dere skal fortsette. Men vær så snill, IKKE bli gravid med denne mannen før dere har vært i parterapi! Ikke bring et uskyldig barn inn i dette rotet deres!

Det er IKKE svigermor som her er problemet, det er ditt og hans forhold, mangel på god kommunikasjon, hans konfliktskyhet, og ditt fokus på hans mor som ikke gjør noe bra for forholdet deres.

Anonymkode: e5935...4da

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...