Gå til innhold

Merker dere når sæden kommer inn i dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nei. Varmt og vått er det jo fra før og det er jo ikke akkurat en høytrykkspyler vi snakker om. Hos de fleste menn jeg har vært borti skvalper og skvetter det jo mer ut enn det spruter. Jeg kjenner jo at han får orgasme, men ikke sæden. 

Anonymkode: aac29...543

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Ja, det blir ekstra godt, varmt og fuktig da.

Anonymkode: f93f1...eba

Er det ikke bare frustrerende hvis det blir ekstra godt når mannen får utløsning inni deg? Etter utløsning blir jo penisen slapp, og da er det jo ikke mer å hente «der inne».

Anonymkode: 97abd...d09

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Er det ikke bare frustrerende hvis det blir ekstra godt når mannen får utløsning inni deg? Etter utløsning blir jo penisen slapp, og da er det jo ikke mer å hente «der inne».

Nei, sæd er ræva glidemiddel, det øker friksjonen kraftig. Greit det er over da. 

Anonymkode: e5999...a39

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Ikke hvis man kommer samtidig.

Anonymkode: 5bc72...03a

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ikke hvis man kommer samtidig.

Anonymkode: 5bc72...03a

Hm, ok. Når jeg får orgasme så overstyrer det i hvert fall følelsen av «varme og væte» i kjeden 🤣

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Hææ? Nei, der er det ikke nerver. Ellers hadde en dødd av å føde barn...

Anonymkode: df39d...cd4

Hva snakker du om?! Nerver? Du kjenner kanskje ikke når en penis er der heller da?

😂

Anonymkode: d56a1...12b

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Hva snakker du om?! Nerver? Du kjenner kanskje ikke når en penis er der heller da?

😂

Nå tok du det ut av kontekst da.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ikke nødvendigvis. Mannen min sin penis blir ikke slapp før etter en stund, så med mindre han er veldig øm kan han fortsette litt til. Uansett så merker ikke jeg noe til selve sæden, det er jo både vått og varmt der fra før.

Anonymkode: db5b9...e62

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Nå tok du det ut av kontekst da.

Nei. Spørsmålet var om hun kjente når sæden kom inn. Og da er svaret» Nei fordi det ikke er nerver der.» Et helt idiotisk svar. Og hvorfor var svaret mitt tatt ur kontekst? Forklar det.

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Nei. Spørsmålet var om hun kjente når sæden kom inn. Og da er svaret» Nei fordi det ikke er nerver der.» Et helt idiotisk svar. Og hvorfor var svaret mitt tatt ur kontekst? Forklar det.

Det er i hvert fall på langt nær så mange nerver i skjeden som det er i klitoris, da hadde det vært uutholdelig å føde!

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nei, for da får jeg orgasme, og da er det helt greit at det er over. 😊

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei, for da får jeg orgasme, og da er det helt greit at det er over. 😊

Ok, da er det jo greit. Hadde vært litt kjipt om mannen kom før man nådde toppen selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...