Gå til innhold

I kveld skal jeg fortelle mannen at jeg vil ut av forholdet.

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Det er ikke en grunn til å oppføre seg dårlig. Har en følelse at det ikke er mannen som er problemet, men Hi selv. 

Anonymkode: 29fac...7b4

Når man står i en livskrise så er det ufattelig smakløst å spør om det er deilig å være singel og fri. Jeg står helt inne for mitt svar til den som ytret dette. Hva du tenker om meg er fullstendig irrelevant, du betyr ingenting i mitt liv.  

Helgen har bare vært sår og vond. Selv om det er en lettelse å få sagt det, så påfører min avgjørelse smerter til andre. Det er det liten grunn til å feire. Jeg håper og tror at det blir bra på sikt. 

Takk til dere som viser forståelse og trøst ❤️

hi

Anonymkode: 937a5...678

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Når man står i en livskrise så er det ufattelig smakløst å spør om det er deilig å være singel og fri. Jeg står helt inne for mitt svar til den som ytret dette. Hva du tenker om meg er fullstendig irrelevant, du betyr ingenting i mitt liv.  

Helgen har bare vært sår og vond. Selv om det er en lettelse å få sagt det, så påfører min avgjørelse smerter til andre. Det er det liten grunn til å feire. Jeg håper og tror at det blir bra på sikt. 

Takk til dere som viser forståelse og trøst ❤️

hi

Du får i allefall ikke noe sympati hos meg når du ikke klarer å oppføre deg ordentlig. Det er ingen her som vil deg noe vondt. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du får i allefall ikke noe sympati hos meg når du ikke klarer å oppføre deg ordentlig. Det er ingen her som vil deg noe vondt. 

Du er ikke enig i at det var en usmakelig kommentar? 

Hi

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Du er ikke enig i at det var en usmakelig kommentar? 

Hi

Kommentaren var ikke usmakelig. Det er helt ok at du synes det var sårt, men du må lære deg å respondere på en måte som gjør at du blir tatt seriøs. At noen sårer deg, betyr ikke at du må såre tilbake.  Du vinner nada på det.

Anonymkode: 28d13...33d

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

"oppføre deg ordentlig"?
Hva er det for en frekk og skrullete ting å si?

Anonymkode: 956dc...52e

Anonym bruker skrev (På 30.9.2023 den 12.25):

På ingen måte. Følte bare at du så fram til å si det til ham. Du sa du grugledet deg til å få det overstått. Det var det jeg mente. 

Hun ytret ikke noe sted at hun "så fram til å si det til ham". Å gruglede seg er en ambivalent følelse, der man vet man må gjennom noe som er verre enn i dag for å få det bedre enn i dag. Er man voksen, så klarer man faktisk å se den skrutvingen der. Hun ser fram til at livet skal endre seg når de ikke lenger lever i et forhold som er dårlig for alle.

Man MÅ ikke skrive noe flåsete!

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Det er ikke en grunn til å oppføre seg dårlig. Har en følelse at det ikke er mannen som er problemet, men Hi selv. 

Jeg synes hi var unødvendig krass mot deg, men så kommer du med en sånn kommentar som dette, kun for å være dritt, har en følelse av at hi sin kommentar til deg var mer enn på sin plass.

Anonymkode: 10d11...6f9

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg synes hi var unødvendig krass mot deg, men så kommer du med en sånn kommentar som dette, kun for å være dritt, har en følelse av at hi sin kommentar til deg var mer enn på sin plass.

Anonymkode: 10d11...6f9

Enig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...