Gå til innhold

Kyllingkjøttdeig på pizza?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd det? Hvilket krydder bruker dere isåfall? Tenkte om det kanskje var godt med tacokrydder?

Anonymkode: 6f874...9ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker kyllingkjøttdeig på samme måte som svin- og storfekjøttdeig. Er personlig ikke så glad i tacopizza, men det er jo mine preferanser. Jeg bruker ofte Toro pizzafyll med tomat, sånn pose med pulver. Ellers kan enhver tomatsaus brukes, kjøpt eller hjemmelaget. Med kyllingkjøttdeig kan det kanskje være godt med hvit pizza også?

Skrevet

Jeg ville bare krydret med pizzakrydder, synes det er bedre enn tacokrydder, selv om tacopizza også er helt ok (lager det av og til av tacorester).

Bruk en pizzasaus med mye smak, blitt lett litt kjedelig med bare hakka tomater og kyllingkjøttdeig liksom.

Av de ferdige pizzasausene liker jeg peppes best, men du kan jo fint lage en selv også.

Anonymkode: bd1d1...cb3

Skrevet

Bruk tomatsaus med paprikapulver og oregano. 

Skrevet

Det har jeg spist og det smakte høgg. 

Skrevet

Det funker, men det er ikke like godt. 

Anonymkode: 52a3b...845

Skrevet

Er så glad for at jeg ikke er like prippen som mange her inne. Hadde blitt veldig glad for å få servert pizza hos deg hi, enten det er kjøttdeig av storfe, svin eller kylling. Og om du krydrer den med tacokrydder, oregano eller grillkrydder spiller ingen rolle. Tomatsaus eller hvit saus, hvem bryr seg? Pizza er ikke én ting. Man kan ha på akkurat det man ønsker. 

Anonymkode: c5efd...5fd

Skrevet

Går helt fint det, brukes det på samme måte som vanøig kjøttdeig. Tacopizza er ikke min favoritt, men liker du det, så blir det nok bra det.

Anonymkode: 11383...9a0

Skrevet

Jeg synes ofte kyllingkjøttdeig er bedre enn annen kjøttdeig, bare den krydres riktig. Den tar kryddring bedre og det er mulig å gjøre mer med den. 

Anonymkode: ec159...f6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...