Gå til innhold

På med refleks!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har vært på plass i minst et par uker allerede :)

Tydelig at yrkessjåfører setter pris på det, har aldri fått så mye smil og hilsner og tommel opp og vink fra sjåfører som jeg har fått disse to ukene. Jeg har sett ut som et vrak pga. covid og hoste fra h... i flere uker, så det er i hvert fall ikke fordi de flørter. Men fra samme dag jeg begynte å bruke reflekser så har yrkessjåfører hilst på denne måten.

Anonymkode: 2ba3b...fe7

Annonse

Stridsmøy skrev (4 timer siden):

Det er skremmende å se hvor få folk som bruker refleks. Noen ganger skulle jeg nesten ønske at det var en bivirkning av maten som gjorde at folk lyste i mørket... 

Naturlig seleksjon. La idiotene bli påkjørt.

Anonymkode: 8b927...0b8

Refleks ligger i alle jakkelommer. 

Håper i det minste at de som velger å ikke bruke refleks er organdonorer. Når det er sagt så er jeg som bilfører nesten livredd i høstmørke og regnvær om morran når stressa voksne løper over fotgjengerfelt i svarte frakker og jakker og svarte bukser og er nesten usynlige. Unger er jeg ikke så redde for. De lyser jo som juletrær på skoleveien med reflekser på jakker, luer, sekker og støvler. 

Himmel og hav skrev (46 minutter siden):

Refleks ligger i alle jakkelommer. 

Håper i det minste at de som velger å ikke bruke refleks er organdonorer. Når det er sagt så er jeg som bilfører nesten livredd i høstmørke og regnvær om morran når stressa voksne løper over fotgjengerfelt i svarte frakker og jakker og svarte bukser og er nesten usynlige. Unger er jeg ikke så redde for. De lyser jo som juletrær på skoleveien med reflekser på jakker, luer, sekker og støvler. 

Og de foreldrene som dytter barnevogna ut først i fotgjengerfeltet med NULL refleks på den vogna! 😱 Husker jeg pepra den barnevogna vår med refleks hele veien da vi hadde barn i vognalder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...