Gå til innhold

Folk som ikke klarer å snakke om noe annet en hunden sin «gjesp..»

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner at eierne elsker og er glad i sine fire beinte venner, men når de snakker stadig og sender bilder av disse hundene så blir det litt mye og veldig kjedelig.. min samboer sin familie elsker disse fire beinte dyra. Og når vi besøker er det stadig snakk om hunden der og hva den gjorde/gjør, altså gørr kjedelig tema..

til og med mammaen til min samboer sendte meg på meldinger bilder av hunden at da hadde hunden parret seg med en annen eier sin hunn hund, da hun satt hunden opp for parring og min samboer som, gir meg updates at nå er den andre hunden drektig. Jeg prøver å være høflig men innerst inne kunne jeg ikke brydd meg mindre om andres hunder og dyr updates. Samme med mødre og baby/gravid snakk gørr kjedelig og når det blir ver gang og ofte. 
av og til lurer jeg på om folk er litt for blinde angående  dyra sine at de ikke anser at det blir for mye og at dyra deres bare er interessant for dem og ikke alle andre.   Jeg bryr meg ikke hva hunden gjorde/spiste eller alt det der, men jeg svarer pga høflighet men bare kort svar så de tar hintet. Hadde en kompis av meg som sendte bilder veeeeer dag og updates av sin labrador valp. Jeg sluttet og svare da slutter han og sende og sender aldri noe til meg lenger men like så greit da det bare var av hunden på snapchat.

Kommentarer som ikke har noe med tråden og gjøre vil bli rapportert 

Anonymkode: e1d9e...c65

Fortsetter under...

Det er ikke så mange som er videre interessert i noens dyr, barn eller interesser og kjærester og ektefeller. Folk bare later som fordi det er høflighet. De fleste finner andres liv veldig kjedelig å høre på, fordi folk flest ER kjedelige 🙃

Så du er ikke alene. Folk som har et liv driter stort sett i andres, med mindre det er kjæresten, barna eller foreldrene dine. 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det er så kjedelig at jeg heller vil se maling tørke. Helt ufattelig uinteressant. Du har min dypeste medfølelse.

Anonymkode: c3e87...b71

Å se maling tørke, gress gro er mye mer interessant en alt det baluba hunde preike snakk😂

ReneRene skrev (29 minutter siden):

Det er ikke så mange som er videre interessert i noens dyr, barn eller interesser og kjærester og ektefeller. Folk bare later som fordi det er høflighet. De fleste finner andres liv veldig kjedelig å høre på, fordi folk flest ER kjedelige 🙃

Så du er ikke alene. Folk som har et liv driter stort sett i andres, med mindre det er kjæresten, barna eller foreldrene dine. 

Dette tror jeg du har helt rett i dessverre. 

Anonymkode: d7e31...d12

ReneRene skrev (31 minutter siden):

Ja det er nok veldig sant i det du sier.

av min samboers mor bryr jeg meg heller om hva hun gjorde eller har gjort en å få 100 updates av hunden hennes. De er ikke viktige for meg, så jeg prøver å bytte tema når de går i hunde bobla igjen. Hund er hund den bryr seg ikke

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ja det er nok veldig sant i det du sier.

av min samboers mor bryr jeg meg heller om hva hun gjorde eller har gjort en å få 100 updates av hunden hennes. De er ikke viktige for meg, så jeg prøver å bytte tema når de går i hunde bobla igjen. Hund er hund den bryr seg ikke

Jeg har selv en datter på 6 år av tidlig forhold men jeg sitter ikke der og snakker om henne hele tiden til disse hunde folka😂 for jeg vet at det bare er interessant for meg og hennes familie og ikke alle andre

Jeg vil mye heller høre om andres hund enn andres barn, men generelt bør man snakke om litt forskjellig. Men det virker som at din samboers mor er veldig opptatt av hunden og da er det naturlig at hun fokuserer mye på den. Hun bør ta hensyn til at du synes det er kjedelig til en viss grad, men du må også klare å delta i en samtale rundt hunden da dette er interessen til moren.

Anonymkode: 19aa1...e94

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Jeg vil mye heller høre om andres hund enn andres barn, men generelt bør man snakke om litt forskjellig. Men det virker som at din samboers mor er veldig opptatt av hunden og da er det naturlig at hun fokuserer mye på den. Hun bør ta hensyn til at du synes det er kjedelig til en viss grad, men du må også klare å delta i en samtale rundt hunden da dette er interessen til moren.

Anonymkode: 19aa1...e94

Ja men man må jo innse at det blir fort for mye. Og ingen en eier selv bryr seg om at hunden skremte en katt eller at den ville ta fuglen. Fins en grense på hvor mye man snakker om dyra og barna sine til andre. Dritt kjedelige samtaler når vi besøker og føles som 95% av samtalene handler om den jævla hunden😂 da dagdrømmer jeg meg vekk av hunde  boblen dem er i

De aller fleste snakker om det de driver med i hverdagen og ting som opptar dem. Vil du snakke om noe annet, så må du få samtalen over på det du vil snakke om. Men det kan jo være at de andre synes det er fryktelig gjesp da..

Anonymkode: 6aad5...aa5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...