Gå til innhold

Er dere begynt på julegavene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg låner boden ute hvor to av naboene har verksted, og siden jeg av en eller annen grunn gleder meg veldig til jul i år, så har jeg begynt å lage juledekorasjoner til å gi bort. Ikke noe voldsomme greier, enkelt og lite prangende, men det krever nøyaktighet og mye jobb. Vet flere ønsker seg dem, så de blir pakket inn og puttet oppi nettene jeg også har begynt å sy. Ferdig med ett og startet på nr 2. 

Ja, har handlet mye bøker til barna på 40% ( ønsker seg serier/tegneserier engelske bøker), Lego til den ene gutten, spill til den andre og begynt til tanteunger. 
Eldste har ikke kommet med ønsker enda…

Anonymkode: 0a850...86a

Ja jeg har begynt. Har bedt om ønskelister så har fått flere allerede. Ettersom jeg har dårlig råd så må jeg kjøpe noen julegaver hver måned frem til jul for å klare meg økonomisk. Har 15 å kjøpe til. Men i vår familie kjøper vi gave til maks 200-300 kr per person,også til de voksne. Så det hjelper jo på at det ikke er så dyre gaver hvertfall. Har kjøpt en julegave allerede.

Anonymkode: d220d...fe4

Annonse

Begynte i januar.

Da var det 50% (til og med 70% på noen ting) som blir samlet på og ønskes fra flere i familien. Type Hadeland glassverk.

Småting på salg, rart snop jeg kommer over i rare butikker o.l. til kalendere kjøper jeg hele året.

Har kjøpt gave til en niese som sparer på en serie som ikke finnes lenger, fant noen deler i en bruktbutikk når jeg var på sommerferie, så veldig fornøyd med den fangsten.

Anonymkode: 55810...542

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Begynte i januar.

Da var det 50% (til og med 70% på noen ting) som blir samlet på og ønskes fra flere i familien. Type Hadeland glassverk.

Småting på salg, rart snop jeg kommer over i rare butikker o.l. til kalendere kjøper jeg hele året.

Har kjøpt gave til en niese som sparer på en serie som ikke finnes lenger, fant noen deler i en bruktbutikk når jeg var på sommerferie, så veldig fornøyd med den fangsten.

Anonymkode: 55810...542

Dette kunne jeg skrevet selv. Julegaver kjøpes året rundt.

Jeg begynner aldri å kjøpe julegaver før advent når butikkene er pyntet til jul og julegatene er tent. Å kjøpe julegaver uten julestemningen i butikkene og ute med pyntede juletrær og lys er uaktuelt.

Anonymkode: 94232...e93

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg begynner aldri å kjøpe julegaver før advent når butikkene er pyntet til jul og julegatene er tent. Å kjøpe julegaver uten julestemningen i butikkene og ute med pyntede juletrær og lys er uaktuelt.

Anonymkode: 94232...e93

Å handle på overfull senter i desember er hvertfall ikke noe som frister for min del. Men hver sin smak :)

Annonse

https://clubocean.co/en-no

vurderer dette til noen venninner og andre damer... litt nerdete men litt artig gave til folk som har alt...

Vet ikke helt om det er reelt da.. men litt gøy da...

Ellers så har jeg gjort noen innkjøp. og noe av syltetøyet jeg laget i høst blir nok gaver...

Anonymkode: 45526...103

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

https://clubocean.co/en-no

vurderer dette til noen venninner og andre damer... litt nerdete men litt artig gave til folk som har alt...

Vet ikke helt om det er reelt da.. men litt gøy da...

Ellers så har jeg gjort noen innkjøp. og noe av syltetøyet jeg laget i høst blir nok gaver...

Anonymkode: 45526...103

Morsom gave. 

Hvalen var skikkelig fint! 

*Miss Marple* skrev (1 time siden):

Jeg bestilte den første i går, så da er jeg i hvert fall i gang. Bare jeg husker hvor jeg legger de, jeg har enda ikke funnet gaven jeg kjøpte på supersalg til moren min i september i fjor. 

He he 😊

Anonymkode: 814cd...832

*Miss Marple* skrev (2 timer siden):

Jeg bestilte den første i går, så da er jeg i hvert fall i gang. Bare jeg husker hvor jeg legger de, jeg har enda ikke funnet gaven jeg kjøpte på supersalg til moren min i september i fjor. 

Den ligger muligens på samme sted som de tulipanløkene jeg dro opp i våres og la i ei kasse? Jeg skylder på husnissen. 

Jeg er i gang. Har kjøpt noen og er i gang med å strikke til noen som ønsker seg det. Jeg synes det er koselig å ha julegaver i bakhodet hele året og benytte meg av salg slik at folk kan få finere gaver enn den prisen vi er sånn ca enige om. Første gaven kjøpte jeg i mai. Ingenting er pakket inn. Det sparer jeg og gleder meg til. Da sørger jeg for å være hjemme alene, setter på julemusikk eller en julefilm og fyller stua med pent papir, bånd, lapper, gaver og virkelig koser meg med å pakke inn. 

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Men hva med evt bytting da? Veldig greit å starte tidlig. 

Det er tanken som teller. Jeg har ingen mulighet til å kjøpe 15 julegaver i Desember. Bare julegave til kjæresten og barnet mitt er rundt 1500 kr per person.

Himmel og hav skrev (38 minutter siden):

Jeg er i gang. Har kjøpt noen og er i gang med å strikke til noen som ønsker seg det. Jeg synes det er koselig å ha julegaver i bakhodet hele året og benytte meg av salg slik at folk kan få finere gaver enn den prisen vi er sånn ca enige om. Første gaven kjøpte jeg i mai. Ingenting er pakket inn. Det sparer jeg og gleder meg til. Da sørger jeg for å være hjemme alene, setter på julemusikk eller en julefilm og fyller stua med pent papir, bånd, lapper, gaver og virkelig koser meg med å pakke inn. 

Så koselig!!

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Det er tanken som teller. Jeg har ingen mulighet til å kjøpe 15 julegaver i Desember. Bare julegave til kjæresten og barnet mitt er rundt 1500 kr per person.

Det er det absolutt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...