Gå til innhold

Fotvorter barn - råd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo, produkter fra apoteket er like gode som de som brukes på legekontoret 

Men enig at du må gå for «fryse» varianten siden den har raskest effekt, hvis du kjøper fra apoteket. De koster en del, og å gå til legen med barn er gratis, så jeg er enig at beste løsningen er egentlig fastlege. 

Anonymkode: ecf6c...4f6

Annonse

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Problemet er at det har vært umulig å få gjort noe hos legen da hun blir helt hysterisk 😵‍💫😵‍💫😵‍💫 

Anonymkode: 311aa...371

Test de plasterne, helt smertefritt, må bruke de en god stund, over mange uker, er på om natten. Min sønns vorter ble borte og også en jeg lenge har hatt under foten. Kun for barn over 4 år. 

Anonymkode: c7121...fa8

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Her funket Wortie vorteplaster. Fulgte bruksanvisningen, men tok ekstra plasterteip over for å holde de på plass over natten. 

Anonymkode: c7121...fa8

Samme vi gjør vi. Funker bra. 😊

Ville ikke fryst de hjemme ihvertfall. Det er ikke noe godt. 

Anonymkode: 1d9d2...ca5

Hatt veldig bra effekt av denne. De blir helt borte, og det er smertefritt så lenge man følger bruksanvisning. Tar 10 sek før det er tørt, og man slipper plaster og styr. (Farmasiet leverer helt hjem flere plasser)

https://www.farmasiet.no/catalog/hud-og-har/fotpleie/vortefri-original-vortefjerner,5001456

Anonymkode: c7b0e...965

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Gå til lege og få de fryst der.

De hjemmeproduktene virker ikke like bra.

Anonymkode: ca549...c38

Frysegass hos lege og apotek er like sterke, og flere leger har sluttet å fryse vorter nå.

Anonymkode: 2d740...be4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...