Gå til innhold

Hva er det verste katten har tatt med inn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Halvdød fugl inn soveromsvinduet midt på natten. Maken til spetakkel, våknet kjapt av det. Ellers en ganske udugelig katt, løp opp trappen en natt med katten under armen etter ei mus den dro inn. Snakk om å neglisjere den ene oppgaven du har i huset 😆

Anonymkode: 88750...61b

Mus, fugler og ekorn. Ekorn syns jeg ikke noe om, fant en ekornhale i gangen engang de er jo så søte.

Den ene katta prøvde å dra med seg en due inn, den kom drassende på den og dua var nesten større enn den. Det var ganske morsomt å se på. De tok igrunn lite fugler, så mus fikk de mye skryt for. 

Katta jeg hadde som barn fanget orm. Like artig hver gang for katten hadde ikke hale så det så ut som den kom med halen sin i munn. Mange som har fått sjokk av å se den, vi begynte å kjenne igjen skrikene ifra folk som gikk forbi hytta (der den fanget orm)

Anonymkode: 5b80d...a0c

Padde var dårlig stemning. Ellers syns jeg halvdød fugl er verst, altså så skadet at vi må avlive. Levende mus er nest verst, for hun mister litt interessen, og så er det mitt problem. 

Anonymkode: 7758b...45c

Annonse

Katten jeg hadde før, pleide å legge hodet/ "fjeset" til vånd og rotter på kjøkkengulvet. De hadde øyne nese og munn, men alt annet inkl. Hjernen manglet🤢. Ellers kom ene katta med en håndfull nyfødte musunger, levende, henta en og en 💔 Firfisler er noe av det ekleste.

Anonymkode: 0c612...bd3

Annonse

Dere som har katter som tar med dyr inn, har dere kattedør? Vurderer å skaffe det, men tenker det er lettere å ha kontroll om man fysisk må åpne døra selv.  Katten er foreløpig for liten til å være ute alene. 

Anonymkode: d1adc...3e8

En levende flaggermus! Hun dro den inn, vi trodde den var død. Da hun slapp den, begynte den å fløy rundt i stua. Det ble helt kaos. Mannen lukket opp alt av vinduer og fløy rundt med sønnen sin håv. Men flaggermusen "forsvant" bare. Trodde den hadde flydd ut, men helt ut av det blå kvelden etter, da vi satt å så på tv, dukket den plutselig opp igjen! Nytt kaos! Ny runde med mann og lyseblå håv. Og flaggermusen forsvinner - igjen! 

Den tredje dagen, da vi kom hjem fra butikken, var den på nytt fremme i stua. Men da var den sliten. Slapp katta inn igjen hun fikk gjord jobben ferdig.

Anonymkode: eab27...69a

Kjipt da vi fant rester av ekorn og katten hadde spart igjen fostersekken med ufødte unger i. Ellers kommer de med slever, vånd, fugl og mus i alle størrelser, ofte levende. Stort sett noe herk å få tak i og få ut igjen, og nesten alltid kommer de med byttene når vi skal ekstra tidlig opp eller skal noe viktig. Det som er dødt finner vi mange tider ikke før det lukter. 🤢 Denne høsten stenges katteluka inn i huset og de får tilgang på kattehus inni garasje. Slipper de heller inn og ut gjennom vanlig dør. Orker ikke dette styret lengre! Kvalmt, selv om jeg er veldig glad i disse firbeinte. 

Anonymkode: 444e5...7dc

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Dere som har katter som tar med dyr inn, har dere kattedør? Vurderer å skaffe det, men tenker det er lettere å ha kontroll om man fysisk må åpne døra selv.  Katten er foreløpig for liten til å være ute alene. 

Anonymkode: d1adc...3e8

Ja, i verandadøra i stua. Anger på det.

Hadde jeg valgt igjen hadde jeg hatt kattedør i gangen som stort sett er lukket, så hadde ikke byttene den stolt kommer hjem med kommet rett inn i stua 🙈

Anonymkode: dd157...e66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...