Gå til innhold

Overraskelse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Jeg slipper ikke inn overraskelsesbesøk, så hadde du kommet hit hadde du blitt avvist. Heldigvis har de jeg kjenner vett å avtale først. 

Anonymkode: 776e4...476

Herregud så tullete. Av prinsipp liksom, nekter du en tante eller venninne å komme inn hvis de ringer på uanmeldt? La gå at det kan føles litt brått, men man har vel oppdragelse og avviser ikke folk bare fordi. 🤦‍♀️

Anonymkode: 92713...56f

Alle er forskjellige. Jeg hadde blitt kjempeglad hvis en venninne kom på døren med kake. Ikke sikkert jeg hadde vært hjemme eller det hadde passet, men hadde blitt veldig glad om det hadde passet. Jeg er ikke så flink til å invitere selv. Er ofte sliten eller har ikke tid rett og slett. Jeg kommer likevel veldig gjerne på besøk hvis jeg blir invitert. Heldigvis har jeg en venninne som er veldig fink til å invitere til seg, selv om vi andre mye sjeldnere inviterer tilbake.

Anonymkode: 33a10...6a5

Annonse

For en trist verden vi har havnet i hvor spontaniteten har blitt en negativ greie. Hvorfor er det så galt at folk stopper innom uanmeldt? Skal det mot formodning ikke passe så sier man bare fra om det. Det vil jeg tro er noe alle som kommer uanmeldt aksepterer…

Anonymkode: f5cdd...32e

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

For en trist verden vi har havnet i hvor spontaniteten har blitt en negativ greie. Hvorfor er det så galt at folk stopper innom uanmeldt? Skal det mot formodning ikke passe så sier man bare fra om det. Det vil jeg tro er noe alle som kommer uanmeldt aksepterer…

Det er vel få som er negative til å få uanmeldt besøk? De fleste sier de ville hørt på forhånd om det passer for å slippe å gå bomtur. For de fleste hadde heller ikke det vært et problem, men for hi er det å komme til tomt hus nok til å få frem de mørke tankene. Da hadde en sms gjort situasjonen enklere - for henne. 

Anonymkode: d0ec5...66c

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er vel få som er negative til å få uanmeldt besøk? De fleste sier de ville hørt på forhånd om det passer for å slippe å gå bomtur. For de fleste hadde heller ikke det vært et problem, men for hi er det å komme til tomt hus nok til å få frem de mørke tankene. Da hadde en sms gjort situasjonen enklere - for henne. 

Anonymkode: d0ec5...66c

Det hadde det. Må gjøre det fremover. 

Anonymkode: d69c9...bde

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Alle er forskjellige. Jeg hadde blitt kjempeglad hvis en venninne kom på døren med kake. Ikke sikkert jeg hadde vært hjemme eller det hadde passet, men hadde blitt veldig glad om det hadde passet. Jeg er ikke så flink til å invitere selv. Er ofte sliten eller har ikke tid rett og slett. Jeg kommer likevel veldig gjerne på besøk hvis jeg blir invitert. Heldigvis har jeg en venninne som er veldig fink til å invitere til seg, selv om vi andre mye sjeldnere inviterer tilbake.

Anonymkode: 33a10...6a5

Så bra å høre 😊

Men i alle dager så sure folk er. Jeg hadde blitt glad for overraskelsesbesøk med kake :D 

Men jeg bor i nord-norge da, det har kanskje noe med det og gjøre.  

Anonymkode: 88ca1...920

Så bra å høre. Er det mer åpent for sånt nord gjerne? 😊

Annonse

Godt å høre 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...