ReneRene Skrevet 26. september 2023 #1 Del Skrevet 26. september 2023 (endret) Vijitha Hegna Thuve skriver i en kronikk at hun blir lei seg for oppfordring Fetisha gir kvinner : at alt de trenger er lipgloss, sitte riktig og "blomstre" på date. Ikke ha med bankkort, for kan ikke mannen betale, så er han ikke noe for deg. Dette blir Vijitha altså lei seg for, fordi hun har vokst opp i en kultur hvor kvinner nettopp skulle "bare blomstre", og nå setter hun så stor pris på Norge og at hun kan gjøre som hun vil. Hun trenger ikke å være en blomst.. Det er bra, og jeg unner henne det. Virkelig. Jeg vet mye om hvordan kulturen kan være i visse land når det gjelder manns- og kvinneroller, og hvem som liksom bestemmer hva over hvem. Jeg liker også å gjøre som jeg vil. Uavhengig av hva en mann måtte forvente og mene. Men! Her i Norge gjør også Fetisha akkurat som hun vil! Skal noen virkelig bli støtt eller lei seg for det? Nå er jeg fan av Fetisha. Med fan mener jeg at jeg ikke bare liker henne og støtter henne, men jeg beundrer henne også. Tror virkelig noen at hun vil la en mann styre henne noe særlig? For å si det sånn så er dama beintøff, har sterke meninger og er mer modig enn de fleste kvinner jeg vet om i Norge. Hun har humor, godt humør og er ikke det minste redd for å si hva hun mener. Da hun var 13 år så bestemte hun seg for å hive all usikkerhet over bord, for å tørre og være seg selv. Og det har hun vært siden. Hva er feil med at hun også vil gjøre inntrykk på menn på måten hun vil? Må hun inn i en boks og bli tradisjonell feminist for å ikke støte andre? Må hun ta hensyn til det? Være det forbilde de samme tradisjonelle feministene mener hun må være? Eller hva eldre menn må mene? ( hun driter i menn 50+ som synser fordommer ) Jeg vil heller si at vi har mye forbilledlig i henne selv om vi har ulike verdier på flere måter. Hun er modig og hun er tøff. Hun gidder ikke si det korrekte til enhver tid. Så det absolutt siste Fetisha gjør, er å få meg lei meg! Jeg blir glad av henne og heier på dama som bare det! Endret 26. september 2023 av ReneRene Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443059-fetisha-williams-gj%C3%B8r-annen-kvinne-lei-seg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. september 2023 #2 Del Skrevet 26. september 2023 Hun er et veldig dårlig forbilde, med dårlige verdier. Anonymkode: 16d69...ac4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443059-fetisha-williams-gj%C3%B8r-annen-kvinne-lei-seg/#findComment-150010908 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 27. september 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 27. september 2023 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Hun er et veldig dårlig forbilde, med dårlige verdier. Anonymkode: 16d69...ac4 Ja, jeg skjønner at noen kan mene det. Men hva med at hun faktisk sier hva hun mener, står for hvem hun er og har humor og godt humør? At hun bestemte seg som veldig ung for at hun ikke ville gå rundt å være usikker og defensiv- der må hun jo være et godt forbilde? Eller glem "forbilde" siden jeg ikke liker det utrykket så godt. Hun er inspirerende på de områdene, eller hva? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443059-fetisha-williams-gj%C3%B8r-annen-kvinne-lei-seg/#findComment-150011157 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2023 #4 Del Skrevet 27. september 2023 ReneRene skrev (13 timer siden): Vijitha Hegna Thuve skriver i en kronikk at hun blir lei seg for oppfordring Fetisha gir kvinner : at alt de trenger er lipgloss, sitte riktig og "blomstre" på date. Ikke ha med bankkort, for kan ikke mannen betale, så er han ikke noe for deg. Dette blir Vijitha altså lei seg for, fordi hun har vokst opp i en kultur hvor kvinner nettopp skulle "bare blomstre", og nå setter hun så stor pris på Norge og at hun kan gjøre som hun vil. Hun trenger ikke å være en blomst.. Det er bra, og jeg unner henne det. Virkelig. Jeg vet mye om hvordan kulturen kan være i visse land når det gjelder manns- og kvinneroller, og hvem som liksom bestemmer hva over hvem. Jeg liker også å gjøre som jeg vil. Uavhengig av hva en mann måtte forvente og mene. Men! Her i Norge gjør også Fetisha akkurat som hun vil! Skal noen virkelig bli støtt eller lei seg for det? Nå er jeg fan av Fetisha. Med fan mener jeg at jeg ikke bare liker henne og støtter henne, men jeg beundrer henne også. Tror virkelig noen at hun vil la en mann styre henne noe særlig? For å si det sånn så er dama beintøff, har sterke meninger og er mer modig enn de fleste kvinner jeg vet om i Norge. Hun har humor, godt humør og er ikke det minste redd for å si hva hun mener. Da hun var 13 år så bestemte hun seg for å hive all usikkerhet over bord, for å tørre og være seg selv. Og det har hun vært siden. Hva er feil med at hun også vil gjøre inntrykk på menn på måten hun vil? Må hun inn i en boks og bli tradisjonell feminist for å ikke støte andre? Må hun ta hensyn til det? Være det forbilde de samme tradisjonelle feministene mener hun må være? Eller hva eldre menn må mene? ( hun driter i menn 50+ som synser fordommer ) Jeg vil heller si at vi har mye forbilledlig i henne selv om vi har ulike verdier på flere måter. Hun er modig og hun er tøff. Hun gidder ikke si det korrekte til enhver tid. Så det absolutt siste Fetisha gjør, er å få meg lei meg! Jeg blir glad av henne og heier på dama som bare det! Fetisja hvem? Hun overvektige uten bh som var med i 71 grader nord? Jeg er altfor voksen til å følge drittunger på instagram og den slags tøv. Anonymkode: 6234d...08e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443059-fetisha-williams-gj%C3%B8r-annen-kvinne-lei-seg/#findComment-150011187 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 27. september 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 27. september 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Fetisja hvem? Hun overvektige uten bh som var med i 71 grader nord? Jeg er altfor voksen til å følge drittunger på instagram og den slags tøv. Anonymkode: 6234d...08e Overvektig uten bh? Drittunger og tøv? Det var en særdeles voksen og ikke minst moden uttalelse du. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443059-fetisha-williams-gj%C3%B8r-annen-kvinne-lei-seg/#findComment-150011230 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2023 #6 Del Skrevet 27. september 2023 Elsker Fetisha! Hu er rett frem, byr på seg selv og sier høyt det alle andre tenker! Anonymkode: 4a8da...36a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443059-fetisha-williams-gj%C3%B8r-annen-kvinne-lei-seg/#findComment-150011231 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 27. september 2023 Forfatter #7 Del Skrevet 27. september 2023 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Elsker Fetisha! Hu er rett frem, byr på seg selv og sier høyt det alle andre tenker! Anonymkode: 4a8da...36a Ja, jeg er enig! Vet ikke om jeg er enig i alt hun sier, men det spiller ingen rolle, for det er lett å akseptere forskjellene 🙂 hun er ekte, og det er veldig befriende. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443059-fetisha-williams-gj%C3%B8r-annen-kvinne-lei-seg/#findComment-150011234 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2023 #8 Del Skrevet 27. september 2023 Jeg syns hun virker påtatt careless. Utover det kjenner jeg ikke dama noe, så holder meg for god til å synse for mye om henne. Anonymkode: 11f3d...92e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443059-fetisha-williams-gj%C3%B8r-annen-kvinne-lei-seg/#findComment-150011240 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2023 #9 Del Skrevet 27. september 2023 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Elsker Fetisha! Hu er rett frem, byr på seg selv og sier høyt det alle andre tenker! Anonymkode: 4a8da...36a Jeg tenker ikke noe av det hun sier. Hun er vel ca like genuin som resten av gjengen som lever av å «sjokkere» og vise seg frem. Totalt bortkastet plass. Anonymkode: f9943...02f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443059-fetisha-williams-gj%C3%B8r-annen-kvinne-lei-seg/#findComment-150011245 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2023 #10 Del Skrevet 27. september 2023 ReneRene skrev (59 minutter siden): Ja, jeg er enig! Vet ikke om jeg er enig i alt hun sier, men det spiller ingen rolle, for det er lett å akseptere forskjellene 🙂 hun er ekte, og det er veldig befriende. Jeg er ikke alltid enig i det hun sier jeg heller, men jeg føler hun er genuin, sier det hun mener og står for det. Så kan det jo hende det er heeelt feil, men det får stå sin prøve Anonymkode: 4a8da...36a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443059-fetisha-williams-gj%C3%B8r-annen-kvinne-lei-seg/#findComment-150011254 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2023 #11 Del Skrevet 27. september 2023 ReneRene skrev (3 timer siden): Ja, jeg skjønner at noen kan mene det. Men hva med at hun faktisk sier hva hun mener, står for hvem hun er og har humor og godt humør? At hun bestemte seg som veldig ung for at hun ikke ville gå rundt å være usikker og defensiv- der må hun jo være et godt forbilde? Eller glem "forbilde" siden jeg ikke liker det utrykket så godt. Hun er inspirerende på de områdene, eller hva? Nei, synes ikke det er noe godt forbilde å være så brautende og egosentrisk. Hva skulle hun liksom inspirere til? Å gi faen? Eh... nope Anonymkode: 16d69...ac4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443059-fetisha-williams-gj%C3%B8r-annen-kvinne-lei-seg/#findComment-150011259 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 27. september 2023 Forfatter #12 Del Skrevet 27. september 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei, synes ikke det er noe godt forbilde å være så brautende og egosentrisk. Hva skulle hun liksom inspirere til? Å gi faen? Eh... nope Anonymkode: 16d69...ac4 Hvordan er hun egosentrisk? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443059-fetisha-williams-gj%C3%B8r-annen-kvinne-lei-seg/#findComment-150011286 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2023 #13 Del Skrevet 27. september 2023 ReneRene skrev (10 timer siden): Ja, jeg skjønner at noen kan mene det. Men hva med at hun faktisk sier hva hun mener, står for hvem hun er og har humor og godt humør? At hun bestemte seg som veldig ung for at hun ikke ville gå rundt å være usikker og defensiv- der må hun jo være et godt forbilde? Eller glem "forbilde" siden jeg ikke liker det utrykket så godt. Hun er inspirerende på de områdene, eller hva? Nei. Hun er i grunn bare inkonsekvent etter min mening. Skal være likestilt, men allikevel en blomst? Jeg trenger ingen mann med bankkort for å spise ute, ei heller lipgloss. Det fikser jeg selv, mens jeg drar en drøy spøk som setter Ricky Gervais i skyggen uten å føle skam. Spar meg. Anonymkode: 1aa91...afd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443059-fetisha-williams-gj%C3%B8r-annen-kvinne-lei-seg/#findComment-150011382 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 27. september 2023 Forfatter #14 Del Skrevet 27. september 2023 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Nei. Hun er i grunn bare inkonsekvent etter min mening. Skal være likestilt, men allikevel en blomst? Jeg trenger ingen mann med bankkort for å spise ute, ei heller lipgloss. Det fikser jeg selv, mens jeg drar en drøy spøk som setter Ricky Gervais i skyggen uten å føle skam. Spar meg. Anonymkode: 1aa91...afd Likeverdig. Hun vil være likeverdig, og jeg kan ikke se annet enn at hun er det. Jeg liker nordmenn, og jeg har jo blitt påvirket på noen områder. Men Gud, så lei jeg er denne falske beskjedenheten ( man må jo være det for å ikke bli beskyldt for å tro at man "er noe" )vakre jenter uten den minste oppsiktsvekkende eller morsomme personligheten. Det er helt ålreite personer, men så lite frekke, spennende og uredde! Jeg blir kjempeglad for enhver som er mer sprudlende, har humør og er modige. "Kritikken" av henne i tråden her er ting hun godt vet kommer fra visse mennesker, men hun bryr seg ikke. Eller det er mulig hun bryr seg, hun er tross alt ung, men hun lar seg ikke stoppe. Jeg syns hun er tøff og utrolig forfriskende! Jeg så henne også på Lindmo, og da hun satt sammen med han 19 år gamle ordføreren, så la hun ingenting imellom 😀 og han SÅ seriøs og konservativ i forhold. Nå likte jeg han veldig godt også, for han virket genuin og intelligent på en lite jålete måte, men de to sammen var fantastisk morsomt å se. Og jeg vedder på at han ble sjarmert Hun er et lyspunkt rett og slett. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443059-fetisha-williams-gj%C3%B8r-annen-kvinne-lei-seg/#findComment-150011392 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2023 #15 Del Skrevet 27. september 2023 ReneRene skrev (16 minutter siden): Likeverdig. Hun vil være likeverdig, og jeg kan ikke se annet enn at hun er det. Jeg liker nordmenn, og jeg har jo blitt påvirket på noen områder. Men Gud, så lei jeg er denne falske beskjedenheten ( man må jo være det for å ikke bli beskyldt for å tro at man "er noe" )vakre jenter uten den minste oppsiktsvekkende eller morsomme personligheten. Det er helt ålreite personer, men så lite frekke, spennende og uredde! Jeg blir kjempeglad for enhver som er mer sprudlende, har humør og er modige. "Kritikken" av henne i tråden her er ting hun godt vet kommer fra visse mennesker, men hun bryr seg ikke. Eller det er mulig hun bryr seg, hun er tross alt ung, men hun lar seg ikke stoppe. Jeg syns hun er tøff og utrolig forfriskende! Jeg så henne også på Lindmo, og da hun satt sammen med han 19 år gamle ordføreren, så la hun ingenting imellom 😀 og han SÅ seriøs og konservativ i forhold. Nå likte jeg han veldig godt også, for han virket genuin og intelligent på en lite jålete måte, men de to sammen var fantastisk morsomt å se. Og jeg vedder på at han ble sjarmert Hun er et lyspunkt rett og slett. Ok, deg om det. Jeg har ingenting i mot folk som kjenner sin verdi, aner ikke hvorfor du drar inn falsk beskjedenhet. Men du bør ha noe å bjuda på hvis du roper høyt, det finnes tross alt 8 milliarder mennesker på denne jorden og tilsvarende mengde meninger. Ikke alle er nødvendigvis spennende eller verdt å høre på bare fordi de skiller seg fra majoriteten. Jeg er passe lei tomme tønner som skramler. Anonymkode: 1aa91...afd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443059-fetisha-williams-gj%C3%B8r-annen-kvinne-lei-seg/#findComment-150011398 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 27. september 2023 Forfatter #16 Del Skrevet 27. september 2023 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Ok, deg om det. Jeg har ingenting i mot folk som kjenner sin verdi, aner ikke hvorfor du drar inn falsk beskjedenhet. Men du bør ha noe å bjuda på hvis du roper høyt, det finnes tross alt 8 milliarder mennesker på denne jorden og tilsvarende mengde meninger. Ikke alle er nødvendigvis spennende eller verdt å høre på bare fordi de skiller seg fra majoriteten. Jeg er passe lei tomme tønner som skramler. Anonymkode: 1aa91...afd Det er akkurat det. Du må "ha noe å bjuda på" ja. Traust som fan 🙃 man må prestere noe til alles glede som sjakk-Carksen og Northug. Det må alltid presteres, og gjør du det så kan du glemme den falske beskjedenheten og bli apekatt isteden. Det er akkurat det inntrykket jeg har. Man kan ikke "bare" være tøff, utadvendt, humørfylt og frekk og morsom. Ikke nok nei. Vi er så uenige som vi kan få blitt. Men greit nok det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443059-fetisha-williams-gj%C3%B8r-annen-kvinne-lei-seg/#findComment-150011403 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2023 #17 Del Skrevet 27. september 2023 ReneRene skrev (3 timer siden): Det er akkurat det. Du må "ha noe å bjuda på" ja. Traust som fan 🙃 man må prestere noe til alles glede som sjakk-Carksen og Northug. Det må alltid presteres, og gjør du det så kan du glemme den falske beskjedenheten og bli apekatt isteden. Det er akkurat det inntrykket jeg har. Man kan ikke "bare" være tøff, utadvendt, humørfylt og frekk og morsom. Ikke nok nei. Vi er så uenige som vi kan få blitt. Men greit nok det. Absolutt. Jeg står inne for at de som roper høyt bør ha noe å rope om. Litt mer enn blomst og lipgloss. Du må gjerne la deg fascinere av ingenting. Anonymkode: 1aa91...afd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443059-fetisha-williams-gj%C3%B8r-annen-kvinne-lei-seg/#findComment-150011498 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 27. september 2023 Forfatter #18 Del Skrevet 27. september 2023 Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Absolutt. Jeg står inne for at de som roper høyt bør ha noe å rope om. Litt mer enn blomst og lipgloss. Du må gjerne la deg fascinere av ingenting. Anonymkode: 1aa91...afd I ditt syn er det..ingenting. Jeg heier på alle som nettopp tør være mer enn ingenting 🙂 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443059-fetisha-williams-gj%C3%B8r-annen-kvinne-lei-seg/#findComment-150011518 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2023 #19 Del Skrevet 27. september 2023 ReneRene skrev (10 minutter siden): I ditt syn er det..ingenting. Jeg heier på alle som nettopp tør være mer enn ingenting 🙂 Skjønner du faktisk ikke… personen du beundrer er ingenting. Hun har ingenting å komme med, hun gjør det bare så høylydt at mindre smarte mennesker faktisk tror at hun har det. Anonymkode: f9943...02f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443059-fetisha-williams-gj%C3%B8r-annen-kvinne-lei-seg/#findComment-150011523 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2023 #20 Del Skrevet 27. september 2023 ReneRene skrev (4 timer siden): Det er akkurat det. Du må "ha noe å bjuda på" ja. Traust som fan 🙃 man må prestere noe til alles glede som sjakk-Carksen og Northug. Det må alltid presteres, og gjør du det så kan du glemme den falske beskjedenheten og bli apekatt isteden. Det er akkurat det inntrykket jeg har. Man kan ikke "bare" være tøff, utadvendt, humørfylt og frekk og morsom. Ikke nok nei. Vi er så uenige som vi kan få blitt. Men greit nok det. Det er en stor fordel om man har noe mellom ørene, da. Det hjelper lite å være uredd, utadvendt og morsom om man ikke har noe vettugt å komme med. Å være frekk er uansett en negativ egenskap. Frampå og bevisst - ja takk, frekk - ellers takk. Anonymkode: c6c2d...ae7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443059-fetisha-williams-gj%C3%B8r-annen-kvinne-lei-seg/#findComment-150011526 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 27. september 2023 Forfatter #21 Del Skrevet 27. september 2023 (endret) Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Skjønner du faktisk ikke… personen du beundrer er ingenting. Hun har ingenting å komme med, hun gjør det bare så høylydt at mindre smarte mennesker faktisk tror at hun har det. Anonymkode: f9943...02f Hvem snakker om hva hun "har å komme med" egentlig? Jeg har beskrevet egenskaper og fremtoning. Jeg har skrevet at andre ikke bør bli lei seg for at hun snakker om det hun prater om. Jeg snakker om at hun tok grep da hun var lei av å være et uunselig barn som aldri turte å si noe, og bestemte seg for å endre på det. Jeg snakker om å være modig fordi hun får surmaga kritikk nettopp kun for å være seg selv. Hun har ikke de irriterende sperene som gjør at hun ikke snakker om det hun vil tross sure damer og gamle menn. Hun lar seg ikke kue. Dette er det jeg smaker om. En personlighet med sider og egenskaper jeg er fan av. Men selvfølgelig. Her er det om å gjøre å være pretensiøs igjen. Og det på et forum hvor det knapt blir tatt opp et tema som ikke er hverdagslig og helt typisk overfladisk. Dere bør ikke stille så høye krav til andre som ihvertfall fremstår en million ganger mer humørfylt og frittalende enn dere fleste her. Du syns ikke at det er en smule ironisk? Dere skal liksom ha bedre verdier og mer kvalitet,og ikke NOE av det som skrives her tyder på at dere har det. Endret 27. september 2023 av ReneRene Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443059-fetisha-williams-gj%C3%B8r-annen-kvinne-lei-seg/#findComment-150011527 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 27. september 2023 Forfatter #22 Del Skrevet 27. september 2023 (endret) Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det er en stor fordel om man har noe mellom ørene, da. Det hjelper lite å være uredd, utadvendt og morsom om man ikke har noe vettugt å komme med. Å være frekk er uansett en negativ egenskap. Frampå og bevisst - ja takk, frekk - ellers takk. Anonymkode: c6c2d...ae7 Jo, selvfølgelig er det viktig å være uredd, utadvendt og morsom. Eller vent...det er kanskje idealet å være negative, introverte og skeptiske? Endret 27. september 2023 av ReneRene Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443059-fetisha-williams-gj%C3%B8r-annen-kvinne-lei-seg/#findComment-150011528 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2023 #23 Del Skrevet 27. september 2023 ReneRene skrev (3 minutter siden): Hvem snakker om hva hun "har å komme med" egentlig? Jeg har beskrevet egenskaper og fremtoning. Jeg har skrevet at andre ikke bør bli lei seg for at hun snakker om det hun prater om. Jeg snakker om at hun tok grep da hun var lei av å være et uunselig barn som aldri turte å si noe, og bestemte seg for å endre på det. Jeg snakker om å være modig fordi hun får surmaga kritikk nettopp kun for å være seg selv. Hun har ikke de irriterende spererrende som gjør at hun snakker om det hun vil tross sure damer og gamle menn. Hun lar seg ikke kue. Dette er det jeg smaker om. En personlighet med sider og egenskaper jeg er fan av. Men selvfølgelig. Her er det om å gjøre å være pretensiøs igjen. Og det på et forum hvor det knapt blir tatt opp et tema som ikke er hverdagslig og helt typisk overfladisk. Dere bør ikke stille så høye krav til andre som ihvertfall fremstår en million ganger mer humørfylt og frittalende enn dere fleste her. Du syns ikke at det er en smule ironisk? Dere skal liksom ha bedre verdier og mer kvalitet,og ikke NOE av det som skrives her tyder på at dere har det. Du bruker mange ord på å si ingenting. Anonymkode: f9943...02f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443059-fetisha-williams-gj%C3%B8r-annen-kvinne-lei-seg/#findComment-150011529 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 27. september 2023 Forfatter #24 Del Skrevet 27. september 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du bruker mange ord på å si ingenting. Anonymkode: f9943...02f 😀 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443059-fetisha-williams-gj%C3%B8r-annen-kvinne-lei-seg/#findComment-150011530 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2023 #25 Del Skrevet 27. september 2023 ReneRene skrev (1 minutt siden): Jo, selvfølgelig er det viktig å være uredd, utadvendt og morsom. Eller vent...det er kanskje idealet å være negative, introverte og skeptiske? Ikke prøv deg engang! Selvfølgelig er det viktig å være uredd, utadvendt og morsom, men det er ikke nok! Du må ha kunnskap, samt vett og forstand til å bruke den. Uten kunnskap blir det bare tomme, rumlende tønner. Anonymkode: c6c2d...ae7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443059-fetisha-williams-gj%C3%B8r-annen-kvinne-lei-seg/#findComment-150011532 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå