Gå til innhold

Vondt på ene siden av magen når jeg ligger på den siden..

Anbefalte innlegg

Det startet for et års tid siden, da var det ikke hver gang, nå kan jeg ikke ligge på høyre side i det hele tatt. Gjør vondt i nederste del, sånn fra navelen og ned, når jeg ligger på den siden. Våkner av det på natten om jeg har snudd meg i søvne.

Det er en litt sånn gnissende(?) smerte, det nærmeste jeg kan sammenlikne det med er når man får hold, men ikke helt det samme likevel, og mye vondere.

Noen som har opplevd det samme, eller som vet hva det kan være? Har googlet meg halvt ihjel, men finner liksom ingenting annet enn magesår/halsbrann, eller blindtarm, og ingen av de delene får stemt da halsbrann ville gitt plager lengre opp og blindtarmen ville vel blitt et problem når det har gått så lang tid 🙈

Anonymkode: 28ca9...324

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Nyrestein?

Anonymkode: 7c555...695

Kan det være hver eneste dag? Burde jeg ikke hatt vondt ellers på dagen? For det er jo det rare med det, skjer kun om jeg sovner og legger meg på den siden, eller glemmer meg bort og legger meg på den siden i sofaen f.eks..

takk for svar/forslag ☺️

Jeg sleit med blindtarmen i åresvis. Hadde ikke samme symptomer som deg, men det finnes sikkert mange symptomer (for mine passa ikke for legene når jeg ble innlagt med betennelse…) 

Anonymkode: c5bb3...983

Annonse

Takk for svar alle sammen!

Ja, har hatt flere operasjoner i magen, så kanskje det ligger noe der.. var hos legen i dag for noe annet og tok det opp, blir henvist til koloskopi. Er jo ikke så veldig hemmende, blir bare litt slitsomt når jeg våkner flere ganger om natten fordi jeg har snudd meg til den siden 🙈

Kan du ha en cyste på eggstokken?  Jeg ble operert for det for ikke så lenge siden. Man trenger ikke merke noe, men jeg fikk etterhvert forferdelige smerter (den ble ganske stor og egglederen ble vridd). Be om ultralyd hos gynekolog. 

Anonymkode: e3511...ca8

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Kan du ha en cyste på eggstokken?  Jeg ble operert for det for ikke så lenge siden. Man trenger ikke merke noe, men jeg fikk etterhvert forferdelige smerter (den ble ganske stor og egglederen ble vridd). Be om ultralyd hos gynekolog. 

Anonymkode: e3511...ca8

Hm, den tanken har ikke streifet meg engang, selvom jeg har hatt flere småcyster som har sprukket tidligere. Jeg har ikke eggledere lenger, så det er ikke noe som får vridd seg iallfall. 

Skal bestille meg en time til gynekolog for ultralyd, det er på tide straks uansett. Takk for tips ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...