Gå til innhold

Ny start mot kiloene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg startet for noen uker siden, da var jeg 54,6 kg, er nå nede i 59kg. Skal ned flere kg før jeg er fornøyd, skal ned til ca 53-54. Jeg gjør periodisk fasting i kombinasjon med clean eating 😊 Er nå inne i en femdagers fasteimiterende diett (fasting mimicking diet) som er laget for å simulere en fem dagers vannfaste. Dette er dag tre, går helt fint men har erfaring med faste fra før. Gjør dette for å booste autofagi og stamceller 😊

Anonymkode: 9c861...6f6

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg startet for noen uker siden, da var jeg 54,6 kg, er nå nede i 59kg. Skal ned flere kg før jeg er fornøyd, skal ned til ca 53-54. Jeg gjør periodisk fasting i kombinasjon med clean eating 😊 Er nå inne i en femdagers fasteimiterende diett (fasting mimicking diet) som er laget for å simulere en fem dagers vannfaste. Dette er dag tre, går helt fint men har erfaring med faste fra før. Gjør dette for å booste autofagi og stamceller 😊

Skulle stå 64,6 😆

Annonse

Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Takk for at du tok deg tid 😊 Så flink du har vært til nå. Lykke til 😊 Aldri vært bort i faste selv. 

Anonymkode: 952e2...bc5

Altså, hva er målvekten? Ser at du er 155 så da er du jo mindre enn meg. Hadde jeg veid 65 hadde jeg vært fornøyd. 😂😂 er 172 og veier 78. Burde gått ned 8 i det minste. 
Har ikke overskudd til å ta tak. 
Når det er sagt, jeg har litt for mye men har blitt såpass voksen at det viktigste er å ha en frisk kropp som orker det jeg vil, og det gjør den. 
Med alder kommer visdom, en person som er tilfreds med seg selv og som ser frisk og energisk ut er flott. Noen kilo ekstra spiller ingen rolle. 

Anonymkode: f8e47...232

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Altså, hva er målvekten? Ser at du er 155 så da er du jo mindre enn meg. Hadde jeg veid 65 hadde jeg vært fornøyd. 😂😂 er 172 og veier 78. Burde gått ned 8 i det minste. 
Har ikke overskudd til å ta tak. 
Når det er sagt, jeg har litt for mye men har blitt såpass voksen at det viktigste er å ha en frisk kropp som orker det jeg vil, og det gjør den. 
Med alder kommer visdom, en person som er tilfreds med seg selv og som ser frisk og energisk ut er flott. Noen kilo ekstra spiller ingen rolle. 

Anonymkode: f8e47...232

Takk for svar. Håper på 55-57, men om jeg hadde klart 60 hadde jeg vært glad. Godt sagt og enig i det. Det er det viktigste. Nå er det sånn at jeg straks vokser ut av klærne mine 😅 Ytterjakkene her sitter godt og noen fikk jeg ikke igjen. Så må ta litt grep. Så får jeg se hvor mye jeg klarer. 

Tror det hadde vært lønnsomt å tenke "for" istedenfor "mot" 

Det vil kunne gjøre noe med innstilling og tanker. For eksempel å jobbe for helsa og for kropp og god form. Å innstille seg på kamp mot noe medfører ofte problemer. Det er negativt ladet istedenfor det mer positive å jobbe med. 

ReneRene skrev (12 minutter siden):

Tror det hadde vært lønnsomt å tenke "for" istedenfor "mot" 

Det vil kunne gjøre noe med innstilling og tanker. For eksempel å jobbe for helsa og for kropp og god form. Å innstille seg på kamp mot noe medfører ofte problemer. Det er negativt ladet istedenfor det mer positive å jobbe med. 

Du har rett i det. Ser hva du mener. Klokere det. Takk 😊

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Startet på 95 kg i påsken. Veier 74 kg nå, og vil ned til 67-68 kg. Da blir jeg en passelig str M/38. Er 173 cm.

Anonymkode: 5cfbf...fb1

Wooow!!! Hvordan har du klart det?👏👏

Anonymkode: 3d701...0b0

Annonse

Anonym bruker skrev (På 26.9.2023 den 20.59):

Startet på 95 kg i påsken. Veier 74 kg nå, og vil ned til 67-68 kg. Da blir jeg en passelig str M/38. Er 173 cm.

Anonymkode: 5cfbf...fb1

Så flink du har vært. Bra jobbet! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...