Gå til innhold

Familie bare (damene) og vil ikke jeg skal ha kjæresten min med meg i min bursdagsfeiring

Anbefalte innlegg

Neste helg hadde først var planlagt at vi skulle ha noe hjemme hos mine foreldre i min bursdag. Men nå tenkte min mor og mine 2 søstre og min mormor at vi kan gå ut å spise i restaurant i min bursdag Men så vil ikke så mye da min kjæreste som jeg har vert sammen med i snart 3 år ikke er så ønsket i denne lille bursdags feiringen som de vil lage til meg. De er glade i han så klart men vil ha noe for (damene), men jeg vil inkludere han også i det 😕 da det ble sagt vi skulle ha noe hjemme. At da må han betale for seg selv ellers mener dem. Men at skal se om blir noe hjemme eller restaurant.. 

jeg vil ikke ekskludere min egen kjæreste fra min bursdag..

Anonymkode: ae986...b6b

Fortsetter under...

I alle dager...

En jentekveld med familien er da bare koselig, feire med kjæresten kan du gjøre utenom vel?

Veldig rart å ville ta han med på en slik jentekveld, vil han ikke føle seg veldig utenfor?

Du og kjæresten kan gå ut spise eller finne på noe annet koselig en annen dag.

Anonymkode: 4400c...804

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

I alle dager...

En jentekveld med familien er da bare koselig, feire med kjæresten kan du gjøre utenom vel?

Veldig rart å ville ta han med på en slik jentekveld, vil han ikke føle seg veldig utenfor?

Du og kjæresten kan gå ut spise eller finne på noe annet koselig en annen dag.

Jeg har bare bursdag 1 dag og ønsker og feire med mine nærmeste som kjæresten er en del av.. synes er litt trist at ikke han skal få feire med meg i min egen bursdag

Vil kjæresten din selv bli med 5 damer ut å spise?  

Jeg syns det høres veldig hyggelig ut med den sammensetningen av damer, men jeg kan forstå at du også vil feire med kjæresten. Hvor viktig er det for deg og ham om dere enten feirer litt før eller etter middag ( man sitter gjerne ikke ute mer enn tre timer? ) 

Jeg ville helt klart valgt middag ute, og ingen av mine ekser ville vært med glede med på jentekveld! 🙂

seriøst? Du og kjæresten kan vel spise en god brunsj og ha kjærestetid og feiring på dagtid, og så kan damene i familien gjøre stas på deg med god mat og jentekveld på kvelden. 
Hvorfor vil du ha med deg kjæresten på jentekveld? Det blir jo bare rart. 

Anonymkode: 7b11b...cec

Du kan jo feire med han før eller etter. Blir jo bare rart å ha han med, så her holder jeg med familien din. Sikker på han ønsker å være med i denne settingen?

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har dere blitt enige om hvilken mamma dere skal bo nærmest nå da?

Anonymkode: 66762...077

Tror du kommet i feil tråd😂

Blondzilla skrev (1 time siden):

Du kan jo feire med han før eller etter. Blir jo bare rart å ha han med, så her holder jeg med familien din. Sikker på han ønsker å være med i denne settingen?

Det vet jeg ikke føler bare det er litt ubehageligt da jeg blir invitert til han sin mors bursdag og han sin bursdag ute på restaurant med sin mor og søster og bror sist gang mens her er det ikke slikt. Jeg er konlfiktshy og synes det er litt ekkelt og plutselig si at det er endringer av planer.. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det vet jeg ikke føler bare det er litt ubehageligt da jeg blir invitert til han sin mors bursdag og han sin bursdag ute på restaurant med sin mor og søster og bror sist gang mens her er det ikke slikt. Jeg er konlfiktshy og synes det er litt ekkelt og plutselig si at det er endringer av planer.. 

Konfliktsky?

Det er da ingen komflikt, eller lager han konflikter av dette?

Du sier at du har blitt invitert på jentekveld med mamma, mormor og søstre og synes det var koselig. Så spør du han om han har lyst til å ha en liten feiring dere to.

Ikke noe konflikt det vel?

Anonym bruker skrev (På 25.9.2023 den 18.33):

Jeg har bare bursdag 1 dag og ønsker og feire med mine nærmeste som kjæresten er en del av.. synes er litt trist at ikke han skal få feire med meg i min egen bursdag

Du bestemmer selv. Det er ikke de andre som avgjør hvordan du skal feire, med mindre det er 14-årsdagen din de planlegger.

Anonymkode: 6b6ae...260

Anonym bruker skrev (På 25.9.2023 den 18.33):

Er det du eller han som synes det er trist?

Anonymkode: 1cd0b...6d9

Annonse

Enten bytter du dag med familien slik at du kan feire med kjæresten og eventuelle andre på din bursdag eller så bytter du dag som du feirer med kjæresten. Verre er det ikke, dette er ikke en konflikt men du gjør det jo til en konflikt ved ikke å ha klar tale. 

Det er litt paradoksalt men konfliktsky folk lager ofte mer konflikt ved å utsette å ta opp ting og ikke si tydelig nok ifra 😂

Anonym bruker skrev (På 25.9.2023 den 20.44):

Tror du kommet i feil tråd😂

Det er ingen andre her inne med så hjelpeløst dårlig norsk som deg.

Anonymkode: 7d2b3...e7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...