Gå til innhold

Ei venninne ble bedt hjem til en hun gikk i klasse med, er det for date eller sex?

Anbefalte innlegg

Det er så mange fordomsfulle folk til det med å be folk hjem. Men disse to har gått i klasse sammen. Nå er de voksne og han har bedt henne med hjem? Liker han henne eller er det ofte for å få seg? 

Anonymkode: df49f...99d

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er så mange fordomsfulle folk til det med å be folk hjem. Men disse to har gått i klasse sammen. Nå er de voksne og han har bedt henne med hjem? Liker han henne eller er det ofte for å få seg? 

Enten eller, eller begge deler, umulig for andre å si. Hvis de liker hverandre så kan det jo fort ende opp med sex uansett hva som var planen i utgangspunktet. Men det kan jo like godt hende de har en hyggelig kveld og prater i fred og ikke har sex. Hvem bryr seg?

Anonymkode: 1c5d3...413

Spiller det noen rolle da?

Antagelig liker han personen han inviterte hjem og tar det som det kommer derfra. Man må jo være to for å danse tango 😉

Anonymkode: 67f91...613

Annonse

Spiller det noe rolle da? Jeg kan invitere folk jeg liker som venner og jeg kan invitere folk jeg vil ligge med. Hadde jeg vært interessert i en fyr hadde jeg sikkert bedt han på middag og en film 

Anonymkode: 66d37...3e3

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Spiller det noe rolle da? Jeg kan invitere folk jeg liker som venner og jeg kan invitere folk jeg vil ligge med. Hadde jeg vært interessert i en fyr hadde jeg sikkert bedt han på middag og en film 

Tenker hun nå kommer til å bli opptatt fremover med han. Men liker hun han da siden hun sa ja til dette? Hun er nokså naiv. Jeg har kjæreste jeg så er ikke sjalu, men det er lenge siden hun har hatt. Vil gjerne få henne til å føle seg vel etter møtet. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Tenker hun nå kommer til å bli opptatt fremover med han. Men liker hun han da siden hun sa ja til dette? Hun er nokså naiv. Jeg har kjæreste jeg så er ikke sjalu, men det er lenge siden hun har hatt. Vil gjerne få henne til å føle seg vel etter møtet. 

Herregud. Du føler ikke at du hopper et godt stykke fram her? Og er en smuuuuuule dramatisk?

Anonymkode: 336ab...da8

Annonse

Når de har vært klassekamerater kjenner de hverandre ganske godt vil jeg tro. Da har de noe felles og kan godt være sammen uten at det må være noe seksuelt inne i bildet. Men samtidig gir det en trygghet det å kjenne hverandre, så det kan fort skje at de har sex med hverandre. Menn trenger ikke mange påskudd for å ønske akkurat det, for dem er det nesten alltid attraktivt. Håper hun er i stand til å si nei dersom hun ikke vil.

Anonymkode: e42ab...9e6

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Du lurer på hva de skal gjøre fordi du vil at hun skal føle seg vel etter møtet? Det synes jeg er kjemperart. Hvis hun er et voksent menneske håndterer hun vel denne situasjonen - uansett om du får greie på hva som skal skje? Eller er det du som er invitert, HI?

Anonymkode: 34ce6...06f

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Hvorfor har du ikke den samtalen med venninna di? Spør om hun liker han da vel? Hun kan jo ikke føle han er motbydelig om hun sier ja. Føle seg vel etter møte? Hvordan tenkte du å gjøre det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...