Gå til innhold

Hvorfor må jeg invitere alle når jeg selv ikke blir invitert til bekjents bursdag?

Anbefalte innlegg

av og til føler jeg  at  det er forventer at jeg skal ta insiativ til å invitere alle i gammle gruppa jeg var med på..

vi var en gruppe på 5, hun ene er bekjent. alltid snakk om å møtes å finne på noe men skjer aldri.. fordi plutselig en av dem ikke kan. Og venninna mi som er også i gruppa treffer seg alene med 2 av dem en gang mellom der jeg heller ikke blir inkludert. Men så er jeg bekjent med hun ene. Men når jeg inviterer feks disse 2 på forsj kommer alltid spørsmål om kunne invitert «trine?» hun som er bekjent men jeg har aldri blitt inkludert i å henge med dem 3 når de treffes på cafe sammen eller ut å drikke :)

inviterer dem begge på forsj eller bursdag då spør han ene jeg inviterer også «kanskje trine hadde syns det var kjekt å være med?

kanskje petter også?» 

men lurer på om de en gang spør når disse andre 2 inviterer dem ut.. og jeg ikke blir invitert :( 

jeg har gitt opp og spesielt da jeg fikk vite at dem 4 samlet seg sammen på han ene sin bursdag og jeg var den eneste som ikke ble invitert.. da fikk jeg nok og skjønte fort at jeg ikke var en del av gjengen lenger..

føler sårt og ikke bli tenkt på tilbake. De 2 jeg inviterer kan gjerne henge så mye de vil med denne gammle gruppa men jeg har sluttet å invitere de 2 andre stk.. 

Anonymkode: 0b1ae...4ba

Fortsetter under...

Slike folk ville jeg gjort kort prosess med. Ut av livet mitt. 
Det er jo åpenbart at du ikke har samme standing som de andre. Så hvorfor kaste bort tid på mennesker som ikke ser på deg som en venn?

Anonymkode: 138d0...7ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...