Gå til innhold

Så lett får du en date i r l

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tror på deg😊 og er helt enig i det du skriver. Tørr og lev litt, ta litt sjangser, gønn på. Jeg angrer på att jeg ikkje gjorde det når jeg var singel og barnløs🤣 men men.. jeg hadde sååå mange muligheter før i tiden men var redd for hva andre skulle mene om ting jeg gjorde, nå er jeg voksen og bryr meg ikke om hva andre synst og tenker, jeg lever mitt eget liv. 😊

Anonymkode: d00b2...0ac

Så bra og veldig befriende å lese! ☺️

Fortsetter under...

ReneRene skrev (1 time siden):

Nå er det 51 visninger på 30 min

Jeg vil bare oppmuntre dere. 

Gå litt utenfor grensene. Spill på sjarm. Ha humor. Lek litt. Vis dere.

Ja

Det er barnslig og teit og flaut sikkert og alt mellom himmel og jord. 

Men le. 

Le! Tør å være alt overnevnte. Tør! 

Alt jeg vil si. 

Haha! Prøver du å gi datingtips?

De aller fleste klarer å finne en mann om de vil altså. Det er ikke det vanskeligste i verden det. Og det er ikke noen kode man må knekke eller en hemmelig oppskrift for suksess😂

Anonymkode: f78fd...be9

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Haha! Prøver du å gi datingtips?

De aller fleste klarer å finne en mann om de vil altså. Det er ikke det vanskeligste i verden det. Og det er ikke noen kode man må knekke eller en hemmelig oppskrift for suksess😂

Det har jeg lest mye av her du 🙃 dysfunksjonelle forhold. Dårlig selvtillit. Mangel på fantasi. Mangel på sosiale nettverk. Det KRYR av slike innlegg her inne. 

Så haha. The joke is on you. 

ReneRene skrev (5 minutter siden):

Det har jeg lest mye av her du 🙃 dysfunksjonelle forhold. Dårlig selvtillit. Mangel på fantasi. Mangel på sosiale nettverk. Det KRYR av slike innlegg her inne. 

Så haha. The joke is on you. 

Jeg håper du lager som nå, for jeg nekter å tro at dette er mulig!

At noen er i dårlige forhold/ekteskap, er ensomme, ikke har mye nettverk eller mangler selvtillit betyr ikke at det eneste de trenger er å date noen😂

Dette ble stigmatisering rett og slett. Det finnes da 1000 andre grunner enn at de ikke tør å ta en sjanse for at de er der de er.

Annonse

Jeg håper du lager som nå, for jeg nekter å tro at dette er mulig!

At noen er i dårlige forhold/ekteskap, er ensomme, ikke har mye nettverk eller mangler selvtillit betyr ikke at det eneste de trenger er å date noen😂

Dette ble stigmatisering rett og slett. Det finnes da 1000 andre grunner enn at de ikke tør å ta en sjanse for at de er der de er.

Nei. Det eneste de trenger er ikke det. Helt enig.

Men å bli sett. Å gjøre noe aktivt for å bli det  Tørre å gå utenfor komfortsonen.

DET tror jeg veldig mange trenger her. 

ReneRene skrev (2 minutter siden):

Men å bli sett. Å gjøre noe aktivt for å bli det  Tørre å gå utenfor komfortsonen.

Hahaha😂 ok

ReneRene skrev (35 minutter siden):

Du ser det ikke selv? 

Anonymkode: 1ed6f...5a9

Annonse

Haha sånn type flørt har jeg også vært på date med, kjempegøy og enkelt!

Anonymkode: b4cc8...3ed

Ja, ikke sant? Vi får oppmuntre andre! Vi må ikke gjøre det så vanskelig. Og vi må tørre å ta sjansen på å drite oss ut Det overlever vi 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...