Gå til innhold

Hurra for helg!

Anbefalte innlegg

Hva skal dere i helgen da? Her skal huset tas grundig, masse klær skal strykes, og så skal jeg lage eplemos. Ellers blir det tur i skogen, loppemarked (distriktets største og ett av de få som er her, jeg blir veldig misunnelig på Oslo sånn sett) og kanskje en kosetur til byen for å gå i elveparken.

Anonymkode: 3e41e...a99

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442972-hurra-for-helg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Har akuttvakt og må holde meg i nærheten av jobb. Skal male noen kjøkkenstoler, rydde bort sommerklær og gjøre litt husarbeid. Tenåringen skal ha en venninne på overnatting hele helgen. Det er kjekt😊 

Ellers: Netflix, snop og minst mulig på mest mulig tid. 

Anonymkode: 00906...5b6

Nå sitter jeg "vaskemaskin vakt" 🙈 Satt på en maskin som skulle være ferdig 15 minutter etter jeg var gått. Men rett før jeg skulle gå så kommer det plutselig vann ut av vaskemaskinen å det bare forsetter og forsetter å renne ut. Så måtte bare tørke opp og ta stikkontakten ut før jeg måtte løpe. Nå har jeg satt på en maskin til men tør ikke forlate badet tilfelle det skjer igjen. Så da blir det å sitte 1 time på badet på verdens minste bad 😂  Godt pusen kom inn å sover på golvet her så jeg har selskap.

Anonymkode: 24b26...df2

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nå sitter jeg "vaskemaskin vakt" 🙈 Satt på en maskin som skulle være ferdig 15 minutter etter jeg var gått. Men rett før jeg skulle gå så kommer det plutselig vann ut av vaskemaskinen å det bare forsetter og forsetter å renne ut. Så måtte bare tørke opp og ta stikkontakten ut før jeg måtte løpe. Nå har jeg satt på en maskin til men tør ikke forlate badet tilfelle det skjer igjen. Så da blir det å sitte 1 time på badet på verdens minste bad 😂  Godt pusen kom inn å sover på golvet her så jeg har selskap.

Hvorfor i alle dager satte du på en til så sent da??

Anonymkode: 100b6...064

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor i alle dager satte du på en til så sent da??

Anonymkode: 100b6...064

Hvorfor ikke? Jeg sitter oppe til hvertfall tolv uansett. 

Tror problemet bare var litt for full maskin dermed rant det vann utfor. For prøvde en maskin til med mindre klær i å da kom det ikke noe vann ut :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...