Gå til innhold

Har dere ryddet bort sommertøyet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så fornøyd, nå er alt borte i kjelleren og høst/vinter har kommet opp. Samme med alt av converse, tennissko, sandaler og andre sommersko, byttet ut med masse høstsko, boots og høye støvletter.

Anonymkode: 818c4...c26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har abdolutt ikke trang til å hente frem vintertøy, det kommer tidsnok.

Anonymkode: 83ca1...225

Skrevet

Her er det aldri enten eller. Har en glidende overgang. Har pakket vekk typisk sommertøy som jeg bruker når det er 25 grader og skyfri himmel. Men ellers bruker jeg samme klær året rundt. Kjoler om sommeren, kjoler med strømpebukse om vinteren. T skjorte og jeans året rundt. Joggeklær og treningstøy året rundt. Men har ikke pakket bort joggesko selv om høstskoene og støvlene er flittig i bruk om dagen. Sommerjakker henger oppe enda, og allværsjakker. Finner ikke frem ull eller vinterjakke på lenge. Det kommer gradvis frem etter behov.

Anonymkode: 8d1f2...d85

Skrevet

Nei, men skal gjøre det i helgen! Orker ikke fryse. 🙂

Anonymkode: cc1d3...d63

Skrevet

Nei, det er såpass varmt enda så det haster jeg ikke med. 

Anonymkode: e85c3...54c

Skrevet

Det står på planen, men har ikke gjort det enda. 

Anonymkode: bec41...f0f

Skrevet

Nei, mye av det brukes fortsatt, så det ville jo vært dumt.....

Anonymkode: 530a2...746

Skrevet

Nei blir bok etterhvert. Men bruker joggesko så lenge det ikke regner👍

Anonymkode: 23165...302

Skrevet

Jeg har ikke så mye klær at det er nødvendig 

Har plass til begge deler i skapet hele tiden 

Vintersko og vinterjakke henger i skapet i gangen...

Anonymkode: 4412f...8b2

Skrevet

Nei, jeg bytter ikke ut hele garderoben, men jeg tenkte faktisk på det her forleden dag at jeg skulle omrokkert litt.

Skrevet

Litt tidlig enda…. Skal bli 16 grader og sol på Østlandet i helgen.  Joggesko, (tennissko?), går vi i til snøen kommer. Skjønner ikke hvorfor man må gå i høst-vintersko nå. Hva har dere på beina når det blir minus 15grader?

Anonymkode: 284e3...b5f

Skrevet

Nei. Det meste brukes uansett hele åter, bare med ull under og jakke over.

Anonymkode: e8157...317

Skrevet

Har da ikke mer klær enn at det ligger og henger i skyvedørsgarderoben min hele året. 

Anonymkode: 83886...275

Skrevet

Hva er sommertøy? 🙂 jeg bruker det hele året : korte kjoler og lange singlet innendørs. Shorts er det eneste jeg kun forbinder med sommeren. De er lagt bort.

Jeg har mer funnet frem lange jakker og mer lange kjoler og bukser. Ti utendørs bruk. 

Skrevet

Jeg har så lite klær at både sommer og vintertøy får plass i skapet, så er ikke noe ta fram og legge bort her.

Anonymkode: a1daf...a5e

Skrevet

Nei. I går var det 17 grader kl 7.30. 😊20 grader senere på dagen. Merker at det er høstdrag i lufta. 

Sønnen gikk i shorts, sandaler og baris da han var ute og lekte. 😂😊

Anonymkode: 71bf0...ab0

Skrevet
ReneRene skrev (3 timer siden):

Hva er sommertøy? 🙂 jeg bruker det hele året : korte kjoler og lange singlet innendørs. Shorts er det eneste jeg kun forbinder med sommeren. De er lagt bort.

Jeg har mer funnet frem lange jakker og mer lange kjoler og bukser. Ti utendørs bruk. 

Så da er egentlig svaret ditt på his spørsmål ja, da. Du har ryddet bort klær du kun bruker om sommeren, og henter frem klær du ikke bruker om sommeren.

Anonymkode: 376c8...258

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Så da er egentlig svaret ditt på his spørsmål ja, da. Du har ryddet bort klær du kun bruker om sommeren, og henter frem klær du ikke bruker om sommeren.

Svaret mitt står 🙂

Skrevet
ReneRene skrev (Akkurat nå):

Svaret mitt står 🙂

Ja, nettopp - du har ryddet vekk sommertøyet 😊

Skrevet

Ryddet det vekk i dag, og tok frem vintertøyet. De varmeste jakkene kan vente, ikke alle år vi trenger dem. Vi har alt for mange sko, den sorteringsjobben gjenstår, sant å legge ut en del klær på Tise. Jeg er en fryspinn, ikke lenge til jeg tar på stilongs 😄

Anonymkode: abdfc...90c

Skrevet

Nei, jeg skal snart på en tur til Kroatia. Gleder meg til litt mer sommervarme. Ellers var det ganske varmt her i helga så gikk ute i t-skjorte begge dagene.

Anonymkode: f6f1a...918

Skrevet

Nei. Er meldt 18 grader en dag denne uken,å en dag 16 grader.

Anonymkode: 1d28a...8d7

Skrevet

Å sandalene bruker jeg forsatt mye

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 22.9.2023 den 23.24):

Ryddet det vekk i dag, og tok frem vintertøyet. De varmeste jakkene kan vente, ikke alle år vi trenger dem. Vi har alt for mange sko, den sorteringsjobben gjenstår, sant å legge ut en del klær på Tise. Jeg er en fryspinn, ikke lenge til jeg tar på stilongs 😄

Anonymkode: abdfc...90c

Oi hvor er det så kaldt nå?

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Oi hvor er det så kaldt nå?

Mange steder vil jeg anta, her i Oslo er det seks grader på morgenen nå.

Anonymkode: 818c4...c26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...