Gå til innhold

Skuffelse

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Jeg skjønner ikke at de her trådene ikke stenges av hensyn til hi sin mentale helse, hvis ikke de her trådene er selvskading og helsefarligeså vet ikke jeg. Hadde hi skrevet at hun spiste 800 kalorier om dagen, eller trente alt for mye, så hadde de blitt stengt på flekken.

Anonymkode: 3904d...e3f

Ikke jeg heller. Rapporterer stadig vekk, uten at noen ting skjer. Dårlig jobb av Admin her. Denne brukeren burde vært utestengt for lenge siden. 

Anonymkode: b12df...71e

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Jeg utleverer for mye på nett. Så bør ikke  si det. Kan ihvertfall ikke selvom jeg trodde jeg kunne. Trøste meg selv i dag. 

Anonymkode: 40cc1...9c8

Du trøster deg jo ikke selv ved å drikke, og det vet du selv. Ender bare opp med å bli enda mer lei deg. Det skjer hver gang. Alkohol forsterker følelser. Og så ender du ofte opp med å krangle med noen her inne hvor graver deg enda mer ned og mener alle her inne hater deg.

Anonymkode: 7a355...aca

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Ikke jeg heller. Rapporterer stadig vekk, uten at noen ting skjer. Dårlig jobb av Admin her. Denne brukeren burde vært utestengt for lenge siden. 

Anonymkode: b12df...71e

Jeg rapporterer også. Og det er virkelig ikke denne brukeren som må utestenges, men det bittebittesmå menneskene som av en eller annen grunn finner glede i å tråkke på henne. Jeg begriper det ikke.

Kjære trådstarter,

Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få.

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf 116117 eller ringe nødnummer 113.

Det skal også være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Hvis du ringer din kommunes servicetorg eller ser på hjemmesiden til hjemkommunen din, skal du finne info om dette. Her skal man kunne få noen å snakke med og hjelp videre. Du kan også be om hjelp til dette fra fastlegen, og be om henvisning videre.

Tråden er også ryddet for brukerangrep.

Admin

• Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...