Gå til innhold

Hva har du på deg i dag?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Opplever dere at klærne fra Frk. Dianas er av god kvalitet som man kan bruke i noen år? De har så mye fint (men dyrt)!

Anonymkode: 89991...3ce

King louie er merke fra Nederland. Har kjoler fra de som er minst 10 år. Dianas eget merke har også god kvalitet. 

Fortsetter under...

Joggebukse og genser strikket av svigermor. Startet med sort bukse og rosa dressjakke, men  måtte dra fra jobb tidlig pga krise i familien, og endte opp i ren komfort. Det er helt tydelig høst, må kle på meg mer enn for bare noen uker siden.

Har vært på jobb, og har delvis uniform. 

Så i dag ble det cargojeans og den vanlige oransje t-skjorta. Håret i hestehaleflette med oransje og lilla strikker, limegrønn klokke og sorte mid high sko. Håret må være satt opp pga arbeid på kjøkken. 

I sivil ville jeg hatt grønne, smale bukser, brune skinnskoletter, hvit t-skjorte, brun halvlang heklakåpe og stort burgunder skjerf. Ved vind kommer ei strikka beanielue i en matchende farge på. Er det kaldt, har jeg også skinnhansker i mange forskjellige farger.

Elsker farger, og har derfor tilbehør i massevis. 

Anonymkode: d13a8...9f1

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Opplever dere at klærne fra Frk. Dianas er av god kvalitet som man kan bruke i noen år? De har så mye fint (men dyrt)!

Anonymkode: 89991...3ce

Absolutt. Og kjoler trenger jo heller ikke å vaskes veldig ofte. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...