Gå til innhold

Har dere noe dere ser frem til?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gleder meg til masse! Høsten er jo den beste tida! Hyttetur, skogsturer, høstlandskap, grille bål og plukke bær/sopp, konserter og teater jeg har bestilt for lengst, Halloween og ungenes bursdager, min egen bursdag, og snart er det jul🤩

Anonymkode: 748b0...cd0

Annonse

Jeg gleder meg langweekend i Amsterdam om 2 uker, en ukes tur til den franske riviera i midten av oktober, julebordweekend på Venabufjellet med jobben med kanefart, 5 dagers juletur til London i desember, juleforbredelser, adventstiden, helgeturer på hytte med forhåpentligvis fine dager ute på tur, 2 julekonserter i desember og julefeiring med storfamilien hjemme på gården vår. Våningshuset er 300 år gammelt og gir en helt magisk julestemning når huset er pyntet til jul og jeg elsker jul.

Anonymkode: d6030...223

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Jeg gleder meg langweekend i Amsterdam om 2 uker, en ukes tur til den franske riviera i midten av oktober, julebordweekend på Venabufjellet med jobben med kanefart, 5 dagers juletur til London i desember, juleforbredelser, adventstiden, helgeturer på hytte med forhåpentligvis fine dager ute på tur, 2 julekonserter i desember og julefeiring med storfamilien hjemme på gården vår. Våningshuset er 300 år gammelt og gir en helt magisk julestemning når huset er pyntet til jul og jeg elsker jul.

Anonymkode: d6030...223

Alt det høres helt himmelsk ut😄😄, liiit missunnelig men kos deg!

Gleder oss og vilt til førjulstiden med magisk stemning, julemarkeder, julekonserter, tur til oslo med barna på juleteater, fine dager ute. Vi har ikke hytte men sparer og neste jul er vi nok i mål, om vi finner den rette😊

God høst🍁🍁

Anonymkode: 36e4b...13a

Annonse

Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Nei! Ser at andre har masse kjekke planer. 

Anonymkode: 57dbc...22a

Du gleder deg for eksempel ikke til helg, til jobb, til god mat, til å sove lenge, til å se en god film, til å kose deg i høstværer, til jul, til sommeren, til lønn, til å være sammen med sønnen din, til å besøke foreldrene dine eller til å invitere noen på kaffe/vin/middag/tur/kino/tur/fest?? Det er ingen glede i ditt liv?

Anonymkode: b056e...bd0

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Dette skulle ikke handle om meg. Nei, ingenting jeg gleder meg til. Har ingen planer fremover. Vil se hva andre skal og gleder seg til. 

Hvorfor vil du se hva andre gleder seg til da? Slik at du kan synes enda mer synd i deg selv og få bekreftelse på at livet ditt bare er kjipt? Tror du oppriktig det hjelper deg?

Anonymkode: 55ad3...493

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Dette skulle ikke handle om meg. Nei, ingenting jeg gleder meg til. Har ingen planer fremover. Vil se hva andre skal og gleder seg til. 

Hvorfor, bare hvorfor lager du slike tråder? Hva gir det deg å lese om hva andre gleder seg til, annet en tristhet for din del?

Anonymkode: 153df...023

Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Halve familien skal komme på middag.
Hyttetur med ei venninne.
Halloween i København
Førjulstiden 

Anonymkode: dbe70...61f

En ting jeg glemte,  gleder med til å bli kvitt krykkene 😀

Anonymkode: dbe70...61f

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor, bare hvorfor lager du slike tråder? Hva gir det deg å lese om hva andre gleder seg til, annet en tristhet for din del?

Anonymkode: 153df...023

Glede andre. 

Gleder meg til minst to fasanmiddager når jakten snart starter. Årets høydepunkt ved siden av ribbe julaften og kalkunen nyttårsaften. 

Ser frem til å bli ferdig med et prosjekt og å få alt på plass her. Det er kjempegøy i prosessen, men det blir også et høydepunkt når det blir ferdig. 

Svipptur til Køben med sønnen i høstferien. 

Bursdagen hans i oktober. 

Besøk av pappa, som vi treffer to ganger i året. 

Besøke en god venn jeg sjeldent treffer. 

Bakeverksted med storfamilien. 

Juleforestilling på teateret. 

Førjulstur til Kiel. 

Dra inn litt ekstra cash ved å jobbe røddager i jula. 

Advent og jul. 

Og selvfølgelig alt det fine høsten bringer med seg; farger, frisk luft, stjerneklare nattehimler, høstmat, peiskos, levende lys osv osv. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor vil du se hva andre gleder seg til da? Slik at du kan synes enda mer synd i deg selv og få bekreftelse på at livet ditt bare er kjipt? Tror du oppriktig det hjelper deg?

Anonymkode: 55ad3...493

Livet er kjipt med eller uten dette. 

Se alle turer og masse kos dere skal. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...