Gå til innhold

Har dere noe dere ser frem til?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja. Nå kommer jo tiden der det blir tidlig mørkt, så da blir det tenne lys, en kopp te og strikketøy eller bok eller noe sånt. Gleder meg litt til sønnen skal en helg til far. Lenge siden sist nå. Kjenne at det er stille. Nyvasket hus som ingen roter til. 

Anonymkode: d256a...3e1

Konserter, et show, et seminar jeg skal på, slutten av hagesesongen (blir alltid lei mot slutten samme hvor glad i hagen min jeg er), innekvelder, å lage noe av det fine garnet jeg kjøpte på ferie, juleforberedelser, julesanger og de få dagene med ferie jeg har spart og skal spre utover høsten for å lage noen litt ovale helger. 

Annonse

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Halloween? Er du et barn? 

Anonymkode: 7aae7...4f6

Er litt som med jul, påske og en del andre anledninger.
Elsker å se alt som er pyntet til anledningen, høre barna le og kose seg med stjerner i øynene, se alle gå rundt å smile.
Elsker hele stemningen :)

Anonymkode: dbe70...61f

Annonse

Jeg ser frem til hver dag jeg. Jeg er midt i livet og ser at livet skjer mens vi venter på et eller annet. Jeg våkner ikke med et smil om munnen for ryggen er støl og blæra full, men jeg har en god jobb med fine kollegaer som jeg setter pris på og som jeg setter pris på. Jeg har en mann som kan være forbanna irriterende men likevel…jeg har fine barn og gode venner. Så «bare» dette er nok å se frem til. Jeg ser frem til en sjokolade i sofaen etter middag mens hunden maser på tur. Jeg ser frem til det neste strikkeprosjektet. Jeg ser frem til å stå å regnet og se min yngste trene. Jeg ser så klart frem til vennetur til julemarked i utlandet til jul men det er liksom en bonus der fremme. Det er hverdagene som betyr noe. 

Anonymkode: 3426b...914

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Halloween? Er du et barn? 

Anonymkode: 7aae7...4f6

For ett latterlig svar! Ifjor gikk jeg,barnet mitt og kjæresten min halloween sammen der alle tre var utkledd. Vi hadde det kjekt alle sammen! Barnet var i en alder der alt er kjedelig å hvertfall sammen med voksne,men denne kvelden fant vi på noe kjekt sammen som alle ville,å vi hadde det gøy sammen.

Anonymkode: fcf93...3c8

Akkurat nå gleder jeg meg til å legge meg. Ellers gleder jeg meg til helgen som er deilig begivenhetsløs. På litt lengre sikt gleder jeg meg til advent, en julekonsert jeg skal på, en bryllupsfest, en spennende jobbtur. Gleder meg også over at det nå er får-i-kål-sesong og jeg skal lage får-i-kål til middag en dag.

I morgen er det freddaaaaag!

Anonymkode: c0132...c08

Jeg gleder meg til i morgen, for da er det fredag og kakekos på jobb. Det meldes møkkavær i helgen, så da gleder jeg meg til å være inne, se tv og fyre i peisen. 

Jeg gleder meg til høstferien, til jeg skal besøke datteren min før jul, å gå tur i nydelig høstvær og tilbringe hver dag sammen med de hjemmeboende barna.

Anonymkode: b056e...bd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...