Gå til innhold

Kaizerskonsert, er det verdt det?

Anbefalte innlegg

Skal egentlig på konsert i kveld, er egentlig skikkelig fan og har gledet meg veldig til konsert. Men så er det sånn at mye skjer på et helt år (et år siden jeg kjøpte billetten😅) og nå vet jeg rett og slett ikke om jeg har overskudd..! Billetten er ståplass, usikker på om jeg i det hele tatt greier å stå så lenge. Skadet foten i vår, den er ennå ikke helet helt. I tillegg er det en del andre ting i livet akkurat nå. Hadde billettene blitt lagt ut for et halvt år siden, hadde jeg ikke vurdert å kjøpe en gang…

Er det noen som har vært på noen av konsertene? Er det i det hele tatt mulig å sette seg ned? Er det sånn at jeg kan gå og få med meg første halvtimen, så dra? Eller går jeg glipp av hele moroa da?

Anonymkode: a6708...d86

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442943-kaizerskonsert-er-det-verdt-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Skal egentlig på konsert i kveld, er egentlig skikkelig fan og har gledet meg veldig til konsert. Men så er det sånn at mye skjer på et helt år (et år siden jeg kjøpte billetten😅) og nå vet jeg rett og slett ikke om jeg har overskudd..! Billetten er ståplass, usikker på om jeg i det hele tatt greier å stå så lenge. Skadet foten i vår, den er ennå ikke helet helt. I tillegg er det en del andre ting i livet akkurat nå. Hadde billettene blitt lagt ut for et halvt år siden, hadde jeg ikke vurdert å kjøpe en gang…

Er det noen som har vært på noen av konsertene? Er det i det hele tatt mulig å sette seg ned? Er det sånn at jeg kan gå og få med meg første halvtimen, så dra? Eller går jeg glipp av hele moroa da?

Ikke verd det. Jeg ble skuffet. Var bråkete og slitsomt 

Anonymkode: 75e39...bd4

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Verdt det! Jeg slet med å komme meg ut dørene i går, men koste meg masse!🤩

Anonymkode: 92da6...03f

Beste del er siste halvdel! Og det er ikke mulig å sitte. Men kanskje du kan komme litt ut i konserten og stå helt bakerst på siste del? 

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Beste del er siste halvdel! Og det er ikke mulig å sitte. Men kanskje du kan komme litt ut i konserten og stå helt bakerst på siste del? 

Er det to timer konserten varer?

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...