Gå til innhold

Erna og Sindre

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det var det jeg tenkte og, til jeg så bildene selv. Denne damen hanker inn sympati fra flere hold nå, og slik sminking er jo nesten på influenser nivå dessverre.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0JdKdDqUkxKWhxHD7Pga6gGpA7amvHSFvtpC9TmKsetij9JeitmGzgm3Lw7qnweghl&id=100005966204118

Anonymkode: 22760...bf7

For noe konspiratorisk drit. 

Anonymkode: 9e0ab...deb

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg kan være kynisk, jeg styrer ikke landet. 

Anonymkode: 3c006...8d4

Ikke sant? 

Vi bør kanskje ikke stille høyere krav til andre enn det vi stiller til oss selv? 

Det er lavmål vet du. Å dømme folk som er som deg. Fordi de er i en annen posisjon? 

Hvor selvgod og unntatt kan en bli?

Hun er på mange måter en tøff dame, og om hun har sminket seg eller gråter på ekte er et sidespor som ikke betyr noe. 

Men alt snakk om at hun er et uskyldig offer tar oppmerksomheten bort fra det som egentlig er viktig her: at hun fortsatt ikke har lagt alle kort på bordet. 

Hun sier at hun ville vente med å vise fram listen over aksjehandler til den var komplett. 

Den listen de til slutt har kommet med, mangler en god del informasjon som er viktig, f.eks hvor mye det ble handlet for. 

Så da var det kanskje ikke så viktig å vise fram alt likevel? 

Det hjelper ikke å si at hun ikke visste noe som helst og skylde på Sindre, for hun har faktisk hatt mange muligheter til å ettergå dette, og hun tar fortsatt ikke det ansvaret når hun nekter å gi fullt innsyn. 

ReneRene skrev (6 minutter siden):

Ikke sant? 

Vi bør kanskje ikke stille høyere krav til andre enn det vi stiller til oss selv? 

Det er lavmål vet du. Å dømme folk som er som deg. Fordi de er i en annen posisjon? 

Hvor selvgod og unntatt kan en bli?

Det er jeg helt enig i! Jeg svindler ikke, jeg bryter ikke norsk lov, jeg lyver ikke for åpent kamera og jeg manipulerer ikke valg! Det er det jeg krever at en folkevalgt politiker forholder seg til også. 

Å tro at det er krokodilletårer og spill for galleriet for å mele sin egen kake er kanskje kynisk, men min kynisme vedr dette påvirker ikke et eneste menneske (bortsett fra muligens deg da). 

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Det er jeg helt enig i! Jeg svindler ikke, jeg bryter ikke norsk lov, jeg lyver ikke for åpent kamera og jeg manipulerer ikke valg! Det er det jeg krever at en folkevalgt politiker forholder seg til også. 

Å tro at det er krokodilletårer og spill for galleriet for å mele sin egen kake er kanskje kynisk, men min kynisme vedr dette påvirker ikke et eneste menneske (bortsett fra muligens deg da). 

Har du blitt stilt foran åpent kamera? 

ReneRene skrev (25 minutter siden):

Har du blitt stilt foran åpent kamera? 

Hva har det med saken å gjøre. Erna lyver for folket, jeg gjør det ikke. Derfor krever jeg av en statsminister at hun holder samme standard, ja. 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hva har det med saken å gjøre. Erna lyver for folket, jeg gjør det ikke. Derfor krever jeg av en statsminister at hun holder samme standard, ja. 

Hva det har med saken å gjøre kam du finne svar på ved det jeg kommentete. 

ReneRene skrev (1 minutt siden):

Hva det har med saken å gjøre kam du finne svar på ved det jeg kommentete. 

Ok, jeg skal svare, selv om jeg ikke ser relevansen. Jeg har blitt intervjuet foran kamera, ja. Ikke så mange ganger som Erna, selvsagt, men gjennom årene har det blitt noen innslag i nyhetssendinger, både lokalt og nasjonalt. 

Så, kan du da fortelle meg hva det har med saken om at politikeren Solberg lyver om hva som skjedde da hun var statsminister?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...