Gå til innhold

Er det noen her som har kledd seg litt ekstra utfordrende for å få drømmejobben?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Hahahaha, og vi svelget agnet rått! 🤣

Tipper TS koser seg med alle gode råd hun (?) har fått i trolletråden sin. 

Anonymkode: 3a688...14e

Har i hvert fall vært på intervju i dag. Med litt ekstra kløft, men ikke mye. Tror egentlig ikke de tenkte så mye på det. Nå venter jeg bare på svar. 

Hi

Anonymkode: 51097...6e1

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har i hvert fall vært på intervju i dag. Med litt ekstra kløft, men ikke mye. Tror egentlig ikke de tenkte så mye på det. Nå venter jeg bare på svar. 

Hi

Anonymkode: 51097...6e1

Du vet da ingenting om hva de tenker, DE er nok nemlig profesjonelle. 

Anonymkode: a83c9...d6b

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Du vet da ingenting om hva de tenker, DE er nok nemlig profesjonelle. 

Hvor gammel er du som er så bitter egentlig?

Anonymkode: 24fd3...293

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Haha, bitter fordi hun synes at man ikke trenger å vifte med puppene for å få en jobb, den var god 🤣

Anonymkode: 557fe...471

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Haha, bitter fordi hun synes at man ikke trenger å vifte med puppene for å få en jobb, den var god 🤣

HI skrev at hun hadde kledd seg en anelse mer avslørende når det gjaldt brystene. Ikke at hun hadde gått inn viftende med de. Du trenger å lære deg å lese altså.

Siden du tror at du var morsom, hvor gammel er du egentlig?

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

HI skrev at hun hadde kledd seg en anelse mer avslørende når det gjaldt brystene. Ikke at hun hadde gått inn viftende med de. Du trenger å lære deg å lese altså.

Siden du tror at du var morsom, hvor gammel er du egentlig?

Hvorfor blir du så krenka på hi sine vegne?

Annonse

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Hvorfor blir du så krenka på hi sine vegne?

Hvor gammel er du egentlig?

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Bitter? Heller litt lattermild og oppgitt, jeg tipper de som deltok på intervjuet også kjente på dette. Litt kløft, liksom, det skal øke sjansen på å få jobben. Tror ikke det, gitt. 

Dersom intervjueren er mann og jobben handler om mye kundekontakt, og krever mye samarbeid internt, er det nok smart å være "tiltalende". Det viktigste er alltid selve intervjuet, men å være sexy er aldri negativt. Det skal ikke mer til enn litt hud og en kløft så vipper det i din favør.

Anonymkode: 797b2...207

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Dersom intervjueren er mann og jobben handler om mye kundekontakt, og krever mye samarbeid internt, er det nok smart å være "tiltalende". Det viktigste er alltid selve intervjuet, men å være sexy er aldri negativt. Det skal ikke mer til enn litt hud og en kløft så vipper det i din favør.

Anonymkode: 797b2...207

Tenker jeg heller ville spurt meg selv om jeg virkelig er interessert i å jobbe for en mannlig leder som lar slikt påvirke seg i positiv retning? Og en bedrift med slike ledere? 

Har ALDRI opplevd at noen har blitt tilsatt pga kløfta si. Men så jobber jeg i en særiøs bransje også da.

Anonymkode: 0d771...aae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...